Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşk'a

Aşk'a
 

Ey beni ökseye yakalanmış kuşlar gibi çaresiz bırakan aşk

Söyle o hilekâr gözlü sevgiliye, övüne dursun kendiyle

Aklımı ve dahi kalbimi esir almışken, nasıl kurtulurum elinden?

Bilmez mi ki ökseye yakalanmış kuşlar bi-çare’dir

Yoksa o oyunbaz sevgili bu halimizden mi hoşlanmakta…

Ey beni Yusuf’un kapısına gidip de eli boş dönen Züleyha’ya çeviren aşk

Söyle  o muhabbet saki sevgilime ki korusun kendini aşk bazlardan

Görsünler, Yusuf gibi gömleği yırtılan değilim ki utanayım

Ar perdesi yırtılan Züleyhayım, anlasınlar…

Ey beni gül için kalbini veren bülbüle çeviren aşk

Söyle o bülbül sesinin ete kemiğe bürünmüş hali sevgilime

O hüş-rüba sesiyle muhabbet bağında salınıp durmasın

Aman ha, gül-zar olur da bahçıvan bu halden usanır

 Ey beni muhabbet kabilesinde Hüsn’e çeviren Aşk

Söyle o mektebi aşk hocasına ki bildiklerim yetmiyor anlamaya

O mahbub ne anlatsa aşk anlıyorum, yüzüme baksa karışıyorum

Ey beni muhabbet kabilesinin Şemsi;

Aşk Hüsn olmaz mı, Hüsn de Aşk ?diye, inledi…

 
Toplam blog
: 48
: 175
Kayıt tarihi
: 19.08.13
 
 

Çok bildiğimden değil anlamak ve anlam kazanmak için yazıyorum, anlamlarla var olmak adına, herke..