Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk-ı Sipariş.

Gelişin öyle olmalı ki,
Yüzümde sonsuz bir gülümsemeyle
“ Hoş geldin… ” diyebilmeliyim sana,
Her şeyi , herkesi unutturabilecek güçte olmalısın bana.
Sana baktığımda kendimi unutmalıyım,
Yaşadığım bu şehri,
Gitmek istediklerimi, kalmak istediklerimi…
Getirdiklerimi, götürdüklerimi,
Nefesimi kesmeli gelişin,
Ve sonra tabi ayaklarım kesilmeli yerden.
Nerde olduğumu unutmalıyım ilk önce,
Bir telefonunla yüzüm gülümseyebilmeli,
Eteklerim zil çalarak gelmeliyim yanına…
Uyurken samimi olmalı gülüşün,
Yarım ağız dilenmiş bir iyi uykular olmamalı bana verebileceğin,
Ta içimde hissetmeliyim seni.
Uyandığımda,
Merak etmeliyim seni,
Gidebileceğini hissettirmelisin bana örneğin,
Sahip olmamalıyım sana asla tamamen…
Bir yanın hep başka yöne dönük olmalı…
Korkmalıyım seni kaybetmekten için için,
Ağlamalıyım ilk kez sonra senin uğruna,
Çekinmeden, korkmadan kavga edebilmelisin benimle…
Bağırmalısın,
Azarlamalısın.
Sonra sen silmelisin gözyaşlarımı…
Korkmamalısın benim yanımda hiçbir şeyden,
İnanmalısın bana,
Bilmelisin ki sana söylediğim her şey yüreğimden kopup gelmiştir yanına.
Çekinmelisin benden ara sıra,
Bakışlarımdan ürkmelisin,
Ama anlamalısın verdiğim savaşı…
“Çocuktur…” dememelisin asla.
Gülüşümden anlamalısın affedildiğini…
Başımı göğsüne yasladığımda,
Bazen uykuya daldığımda beni seyrettiğini bilmeliyim,
Bir yerim açıldıda herkes bana bakıyor diye değil,
Üşür hasta olur diye örtmelisin üstümü…
Arkamı dönüp baktığımda “ sen varsın ” diyebilmeliyim her şeyden önce.
Başıma bir şey geldiğinde,
Kırıldığımda , incindiğimde,
Yaralarımı sarmalısın,
Nefretimi körüklememeli !
Beni üzeni suçlamamalısın…
Başka yönlerden baktırmalısın bana,
Dinleyebilmeliyim seni,
Susmamalısın…
Biraz da geçmiş kokmalı bedenin,
Hem benim hem de senin geçmişinden izler olmalı…
Gelecek akmalı gözünden,
Gelecek tadı olmalı dudaklarında.
Her öptüğümde…
Her nefesinde hissedebilmeliyim bunu.
İşte böyle…
İsmimle seslenme bana,
Ya da sen en iyisi,
Kısaca;
Aşk de bana…
Aşk olsun benim adım,
Şimdiye kadar sarf ettiğim tüm aşk olsunlar adına…
 
Toplam blog
: 22
: 440
Kayıt tarihi
: 09.11.09
 
 

Anadolu üniversitesi sanat tarihi öğrencisiyim...