Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Bitmeye yüz tutmuş aşk

Bitmeye yüz tutmuş anılarda sevdim seni,
Gidilmemiş şehirlerde,
Gidilmemiş o çay bahçelerinde…
Hiç dokunulmamış kadınların,
İlk gece heyecanında.
Henüz anne olmuş bir kadının gözlerinde…
Henüz doğmuş bir bebeğin ilk ağlayışında,
İlk kez yalanla tanışmış küçük bir kızın direnişinde,
İlk aşkını unutamamış evli bir erkeğin ürpertisinde,
Sarhoş bir adamın kadehinde…
Yeni söndürülmüş sigaramın kırmızı ruj izinde,
Savaştan yeni çıkmış bir ülkenin,
Sevinç çığlıklarında,
Bu çığlıkların içindeki acılarda sevdim ben seni.
Adını oluşturan harflerin cümlelerin içindeki dans edişinde…
Gözlerinin bedenimi süzüp,
Beni davet ettiği sevişmelerde sevdim bir de.
Gitmeye yüz tutmuş şehirlerde sevdim seni en çok.
Dur durak demeden “gideceğim bir gün bu kentten…” derken sevdim seni,
Daha cümlemi tamamlayamadan,
Bir şairin ;
“ Gidersen yıkılır bu kent kuşlar da ölür ”
Şiirinde aşık oldum sana ilk,
Bir sabah sensizliğe uyanacağımı bile bile sevdim seni.
Belki en zoru da buydu…
Benim olmadığını bile bile ,
Benim olabilme hayallerini sevdim senin.
“sevgilim…” derken ürkek bakışlarındaki o küçücük pırıltıda,
Ellerimi tutup beni kendine çektiğin o anlarda,
Hayalle gerçek,
Rüyayla sen arasında sevdim seni.
Dudaklarının dudaklarımı ıslattığı,
Bedenimde uyanan sevişme arzusunda,
Saçlarının arasında gezdirdiğim ellerimle,
Terinin soğuğunun buluşmasında ,
Ve ne olursa olsun ,
Çözülemeyen suskunluğunda sevdim seni.
Bir sokak dilencisi gibi aşk diledim senden.
Sense gittin benden,
Geçip gittin yanımdan…
“Allah versin…” derken,
Bir okyanusta küçücük bir balığı arar gibi aradım seni,
Aramıza şehirler girmedi,
Aramıza kadınlar,
Aramıza adamlar…
Aramıza aşklar girmedi…
Sokak sokak arayamadım hiç seni ama,
Yürek yürek aradım belki de…
Aynı küçücük bir balığı okyanusta bulmanın sevinciyle aldım ellerime seni,
En zoruda buydu belki sevgilim,
O iki duygu arasındaki gel gitte tanıştım seninle,
Ellerimdeki balığı bıraksam ; Ölürdüm.
Ellerimdeki balığı tutsam ; Ölürdün.
İşte böyle bir karmaşanın tam ortasında,
Gevrek gülüşlü bir gevrekçinin,
Günaydın sesiyle bütünleşen
Martıların çığlıklarıyla,
Sabah sporu yapan adamların ter ve zafer kokusunda,
Henüz aşık olmuş biz kızın kahkahalarında,
Denizin uçsuz bucaksız maviliğinde
Ben seni sevdim.
Ellerimdeki balığı bıraktım;
Öldüm.

 
Toplam blog
: 22
: 440
Kayıt tarihi
: 09.11.09
 
 

Anadolu üniversitesi sanat tarihi öğrencisiyim...