Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Gardaş degil miydik

Gardaş degil miydik
 

Biz gardaş degilmiydik lo

Soğani yumruklayıp

Cücügini bölüşmemişmiydik

Küfli peyniri tandır ekmegine

Katık etmemişmiydik

Esgerdeyken barabar

Yüznumara nöbetinde

Türki mırıldanmamışmıydık

Şimdi ne oldi bize lo

Sen niye bene gurşun atirsen

Ben sene ne ettim lo

Niye benim ganımi tökirsen

Biz gardaş degilmiydik lo

Sen Kürt ben Türk ne olmuş ki

Senin ağaların var

Benim paşalarım

Sen de işsizsen ben de işsizem

Ahan ki öldük

Daha çok demograsi

Daha çok özgürlük

Ne boka yarar

Ahan ki vatani bölüştük,

Ağaların sene

Bir garışıni verirler mi sanirsen

De ki verecekler

Aha gel

Gel sık bağrıma

Of dersem Anam avradım olsun.

Biz gardaş degilmiyik

Madem ki

Beni öldürürsen

seni adamdan sayacaklar

Gel sık bögrüme

Gık dersem namerdem

Biz gardaşız lo

Ayrımız gayrımız mı var

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..