Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk mı, sevgi mi? Karar verdin mi hayatındaki yeri neydi?

Aşk mı, sevgi mi? Karar verdin mi hayatındaki yeri neydi?
 

Birkaç adımdan sonra kendini bahçedeki sandalyenin üzerine zor attı. Kaskatı kesilmiş, yüzü bembeyaz olmuştu. Ne olup bittiğini anlatacak gücü kendinde bulamıyordu. Gözlerini bir noktaya sabitledi. Bir süre sonra gözlerinden süzülen yaşlarla hızlı hızlı olan biteni anlatmaya başladı.

"Aşk mı? Sevgi mi? Bilmiyorum ona ne hissediyorum. Ama aramızda adı bir türlü konmayan bir bağlılık var. Ama beni çok kırdı" diye ağlayarak anlatmaya devam etti. "Neden böyle söyledi. İnsan değer verdiğine böyle söyler mi diyordu". Gözlerinde hem hüzün hem de öfke vardı. Sonra bir süre sessizlik oldu ve tekrar büyük bir öfkeyle anlatmaya devam etti. Talihsiz birkaç cümle onu derinden yaralamıştı.

Bazen anlatmak istediklerinizi yanlış kelimeler kullanarak dile getirirsiniz. Daha sonra onu düzeltmeye çalıştıkça daha çok karmaşaya sebep olur olayı tümden çıkmaza sokabilirsiniz. İşte buradaki tam bununla örneklenebilecek bir olaydı.

"Böyle olmamalıydı. Benimle böyle konuşmamalıydı" diyordu sürekli. Belli ki beklemiyordu böyle bir tepkiyi. O kadar meraklanmıştım ki ne söylendiğini. Dinlemeye devam ettim. Sonunda onu bu kadar etkileyen olay dilinden dökülmeye başladı. Güzel başlayan bir konuşmanın ardından "Kalbimde ve hayatımda hiç kimse yok. Sanırım büyük bir boşluktayım. O yüzden sana yakınlığım" denmesi ona çok ağır gelmişti. Büyük bir öfkeyle ayağa kalktı. "Aradaki bağın adı ne olursa olsun böyle saçma bir tepki veremez bana" diyordu.

Böyle bir tepki bana verilse ne yaparım diye düşündüm. Gerçekten hem sinir bozucu hem de üzücü bir durumdu. Sevdiğim insan söylese yıkılır, arkadaşım söylese kırılırdım sanırım. Zor bir durum yaşanılan. Karşıdaki kişiyi de düşünmek gerek aslında. Belki anlatmak istediği bu değildi. Yanlış kelimeleri yanlış yerde kullandı. Ama değişmeyen bir tek şey vardı. Kadının gözlerinde ki hüzün ve öfke.

Yeri neydi acaba onun hayatında. Aşk mı? Sevgi mi? Yoksa hayatındaki boşluğu dolduran birimiydi. Kırgınlığını giderebilecek miydi? Yoksa bu kırgınlık onları birbirinden koparacak mıydı? Eski halini alır mıydı kırılan bir şey. Düzelir miydi incinen kalbi. Haklı kimdi. Ya da yaşanan bu durumda haklı aramak doğru muydu?

Ama kalpleri cevaplamalıydı bu soruyu. AŞK MI? SEVGİ Mİ? KARAR VERDİN Mİ HAYATINDAKİ YERİ NEYDİ?

Resim Kaynağı : Sir Lawrence Alma Tadema

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..