Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatın rengi

Hayatın rengi
 

Sonbaharın o güzel havasını içime çekerek yürüdüm bugün. Hafif esen rüzgarın içimdeki tüm sıkıntıyı almasını ve yerine huzur getirmesini diledim. Her insanın bir zaman yaşadığı o dengesiz ruh halini yaşıyorum şimdi. Ama zamanı gelince beni terk edeceğini de biliyorum. Ne çalışmak ne uyumak ne eğlenmek hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Yüzümde yaşadığım sıkıntıların varlığını görmek mümkün.

Bu sonbahar akşamı çıktığım yürüyüşte yüzüme çarpan o rüzgârla atmaya çalışıyorum sıkıntılarımı içimden birer birer. Tüm olumsuzluklara karşı bütün terk edilişlere karşı hayatın güzelliklerini yaşamak istiyorum. Hayatıma farklı renkler katmak istiyorum. Her günü farklı bir heyecan farklı bir güzellikle bitirip derin bir uykuya dalmak istiyorum.

Gökkuşağı gibi renkten renge girmek istiyorum. Masmavi denizin huzurunu, yemyeşil çimenlerin tazeliğini, kırmızı gelinciklerin aşkını, allı morlu açan kır çiçeklerinin heyecanını, beyaz papatyanın saflığını, elimde sıcacık çayımla okuduğum kitabın bana vereceği zevki yaşamak istiyorum. Bu gün kendimi yeniliyorum.

Bu kötü ruh halinden soyutlayarak kendimi hayatı tüm güzellikleri ve renkleriyle yaşamanın vakti geldi. Hadi kalbim kendine yeni bir şekil ver. Yüzüm kalbimin yansıması olsun ve o sıkıntılı halini rengârenk bir şekle bıraksın. Olumsuzluları atsın kafasından yeni bir ben yaratsın.

Resim Kaynağı : http://www.ftw-design.com/images/peinture/woman-big.jpg

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..