Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?
 

Bir zorbaya gönül verene, gönül verdim. Gönül verdiğim, zalimin zulmünü, benim aşkıma tercih etti...

Kanayan kalbim mi, gözlerim mi? Bu ağlayan ben miyim?

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?
Her koştuğumda peşinden, ayrı düşmem neden?

Aşk mı kaçar yoksa ben mi?
Her bulduğumda, kaybetmem neden?

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?
Ben mi aşksızım, aşk mı bensiz? Ben mi anlamsızım, aşk mı nedensiz?

Kovaladığımdan mı kaçar, kovalamadığımdan mı gelmez?

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?
Ben mi aşkım, yoksa aşk ben mi?

Ben kaçmasam da, o gelmezken, o gelmezken, ben kaçmazsam... Koşsam da yetişemezken, dursa da koşamazsam...

Aşk mı kaçar, yoksa ben mi?

Yoksa neden, yalnızca ben mi?



 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..