Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk

Aşk
 

Gözlerin güneş gibi bakarken bana,
Yanmamak için ay oldum.
Rüzgar gibi savururken sevgini,
Sarhoş olmamak için kadeh oldum.
Bağıra bağıra söylerken sevdiğini,
Sağır olmamak için şarkı oldum.
Kollarını açmış koşarken bana,
Seni tutabilmek için dal oldum,
ağaç oldum.
Ağlarken sen delice,
Bardak oldum yaşların düşmesin diye.
Senle zaman dursun diye,
Saat oldum. Durdum.
Saçların bir çiçek bahçesi mis gibi kokan,
Zarar görmesin diye bahçivan oldum.
Dudakların bir bilmece,
Onu çözebilmek için dahi oldum.
Gözlerin bir girdap,
Ona düştüm bir şey yapamadım.
Ve sevdim seni delice.
Bir bülbül nasıl aşıksa güle,
Bir mum ateşsiz olamazsa,
Bir öğretmen öğrencisiz,
Bir anne yavrusuz yaşayamazsa.
İşte öyle bağlıyım sana.
Kördüğüm gibi.
Dikenli bir sarmaşık gibi.
Ve de sen benden uzaktayken,
Dikenler kanatıyor bedenimi.
İşte duruyorum o zaman saat gibi.
Gel de çalıştıralım şu saati.
Gözlerinde yanmayı göze aldım.
Sevginde sarhoş olmayı,
Sesinin güzelliğiyle sağır olmayı.
Ben bilirim her şey olmayı.
Yeter ki sen bil gelmeyi.
 

 
Toplam blog
: 5
: 134
Kayıt tarihi
: 27.10.17
 
 

İçinizden Biri. ..