Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Çöl Sen, Deniz Ben

Çöl Sen, Deniz Ben
 

Gelecek mi acaba güzel günler?

Bu soğuklar,bu şimşekler,

Terkeder mi bizi ansızın?

El sallar  mı bize uzaklardan?

 

Zamanın kadim sancısı,

Biter mi bir gün?

Vazgeçer mi acı vermekten?

Kırmaktan,kesmekten,yıkmaktan.

Arkasında gözü yaşlı bırakmaktan,

Terketmekten bitap düşer mi?

En çok sevdiklerimiz bizi?

Peki ya suya düşen hayallerimiz,

Geri gelirler mi umut dolu kucaklarda?

Sıcacık kollarda, mis kokan koyunlarda...

 

Tutmayız değil mi artık,

Sevdiklerimizin ellerini demir parmaklık ardından?

Silmeyiz gözyaşlarını çok uzaklardan?

Kurmayız aynı hayali değil mi? Ötelerden.

 

Boğulursun ya hani

Sıcaktan,soğuktan.

Ben de boğulmak istiyorum,

Ama çok sarılmaktan.

Böyle sımsıkı, sıcacık

Burnum yanmalı mesela,

onun o güzel kokusundan.

 

Ben de diyorum ya işte,

Gelecek ve bitecek  bu günler.

Neler el sallamadı sana, bize

Yeter ki bir daha ölmek isteme.

Sık dişini,yum gözünü.

Umarım ki:

Açtığında karşında olur, onun gözü.

 

Sadece unutma ve hep hatırla:

Çöl bile kavuşmuş denize,

Sen mi kavuşamayacaksın sevdiğine?

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 5
: 134
Kayıt tarihi
: 27.10.17
 
 

İçinizden Biri. ..