Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın ağlattı beni

Aşkın ağlattı beni
 

Aşkın ağlattı beni....


Aşkın ağlattı beni
Gülünesi bir oyunda
Ben gözyaşımla izledim kendi rolümü,
Seyirciler kahkahalarla...

Gülmedim, gülemedim,
Ağlattı beni bu komedi

Aşkın aldattı beni
Şiirlerle, kadehlerle
Düşümde ben, ıhlamur kokulu bahçelerde
İkimize doldururken ciğerlerimi
Aldattı beni
Pis kokulu meyhanelerle

Aşkın anlattı beni
Bozacıya-şıracıya,
Seyyar satıcılara
‘Ne sanmışım da kendimi; neymişim’:
Bozacıyla şıracı söyledi bana..
Anlattı beni elalemin ağzıyla

Aşkın tanıttı bana
Madalyonun öbür yüzünü
Ben hep gökkuşağını arıyorken
Mavi göremedim
Bir kez bile gökyüzünü..
Tanıttı bana güz mevsimini, hüzünü

Aşkın kanattı beni
Bülbüldüm gül dalında
Kanadıkça sardım dikeni gül uğruna
Kabuklaşmış yaramın üstüne düştüm
Kanattı beni; artık
Dikiş tutmaz bu yaraya

Aşkın dar etti bana
Doğduğum–doyduğum şehirleri
Kalemimden akar oldu hazin aşk şiirleri
Küçük bir taş yüreği
Sanmışken aşk sarayı,
Daretti bana şu sığılası dünyayı

Aşkın dağıttı beni
Acımasız tufanlarla.
Gençliğim paramparça,
Savruldu sağa sola..
Bir küçük kum tanesiyken çölleşmiş yüreğinde
Dağıttı, sildi izimi kurak aşk sahrasında

Aşkın kanattı beni.. Aşkın aldattı.
Aşkın arattı bana, yalnızlığımı..
Gülmek yoktu hayalimde
Bir tebessüm yeterdi
Ağlattı beni aşkın
Sahipsiz gençliğimde

Ne etti böyle aşkın?
Ben hala bir garip,
Hala bir şaşkın
Sebebi yok.. Çünkü;
Unutamadım seni aşkım...

hacer teke(alıntı)

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..