Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Askıya almışım, şimdi farkına vardım

Askıya almışım, şimdi farkına vardım
 

sende mi?


Ne çok sevmiştim seni. Dünya senin etrafında dönüyordu. Sevdalarda dönermiş, bir gün yorulurmuş, sen gidince anladım. Kendimi sende bırakmışım ki, gelen aşklara cevapsız kalmışım.

Senden sonra, başka aşklara şahitlik yaptım, onlar adına konuştum, yargıladım, destek verdim, kendmi es geçtim. Hep mutluluk olsun istedim, ben kaybettim, kazananların yanında gülmek istedim. Sessizliğe bıraktığımda yüreğimi, bir de baksam askıya almışım ,yeni farkettim. Ne göreyim, ikinci bahara geç kalmışım...

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..