Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Asla, asla deme.

Asla, asla deme.
 

Daha ilk sayfadaki öpüşen çifte ve altındaki minik şiire takılıyor gözüm. Tabi o zamanlar öpüşmek büyük mesele,
Biz, şarkılarda, şiirlerde yaşardık duygularımızı. Birimizde olan şiir, kısacık zamanda bütün sınıfa dağılır,

herkes defterine kopyalar, sağını solunu kalplerle süslerdik. Kim yazmış, ne zaman yazmış? Umurumuzda bile olmazdı.

Öyle ya, o zamanlar telif hakkı diye bir şey olduğunu bilmez, emeğe saygı lafını kimseden duymazdık.

Hem körpe sevdamızı onun şiirleriyle yaşıyorduk ya, bundan büyük teşekkür mü olurdu yazanı için.

Seni yalandan sevdimse eğer
Şu gençlik bana reva olmasın
Seviyorum dedimse aşkıma inan.
Sevgimi senden başka bilen olmasın

Tutmasın mektubumu yabancı eller
Okumasın Şiirimi kıskanan gözler
Aşkınla yanan kalbim hep seni söyler
Kalbime senden başka giren olmasın

******************

Sınıfın arka sıralarında, bir kaç kız ortamıza aldığımız arkadaşımızı sıkıştırıyoruz.

-Eeee, sonra

-Sonrası öyle işte. Anlattım ya.

-Bayağı bayağı öpüştünüz yani.

Yüzü kızarıyor, eliyle yüzünü kapayıp kıkırdıyor.

-Yaa, tamam işte uzatmayın anlatığım gibi oldu.

Herkes şaşkınlıkla yüzüne bakıyor. Şaşkınlığımız, onun bunu neden yaptığıyla ilgili değil.

Yaptığı kişiyle ilgili.

Tamam dişleri çürük falan değil ama, kafası kel. O dönemde bizce bunun diğerinden hiç bir farkı yok.

Öyle ya, ilk öpücük yıllar sonra hatırlanacak olandır.

Kimse yirminci öpüşmesini hatırlamaz, ama ilk öpücük hiç unutulmaz.
Bir prens olmasa da, çok özel biri olmalı değil mi?

Sanki o anda biri dudağıma yapışacakmış gibi elimle ağzımı kapatıyorum.

-Ben olsam asla yapmazdım.

Kızıyor. Büyük konuşma diyor.

-Ben yaptımsa herkes yapar.

************

Gazetede Can Dündar'ın esmer bir bayanla öpüşürken çekilmiş bir resmini görüyorum.

Evlilikle ilgili hoş bir yazısı geliyor hatırıma. O satırları, öyle olduğu için mi, yoksa öyle olmasını düşlediği için mi yazdığını düşünüyorum.

Ne diyebiliriz ki, hayat bu. Asla, asla dememek lazım.

Can yaptıysa herkes yapar

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..