Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilik yıldönümleri

Sevgili Anne ve Babam... Dile kolay tam 60 yıl...

Sevgili Barış Manço; "bir yastıkta tam 40 yıl..." diye program yaptıklarında, onlar "ne 40 yılı, 60 yıl" demişlerdi...
Onları Barış Manço'yu sevdikleri için programa çıkarmak istemiştim ama olmadı... Kim bilir belki orada program yapıyorlardır:-)

Altmış yıl; acısı ve tatlısı ile... Bir kez bile bir birlerine hakaret ettiklerini görmeden. Kavgaları, kırgınlıkları son derece saygı içinde...
En komik yanları ise küs olduklarında, yan yana oldukları halde; annemin "babana söyle...", babamın "annene söyle..." deyişleriydi... O zamanlar üzülürdüm ama şimdi düşünüyorum da sahiden komik haller...

En büyük özellikleri ise her yıl evlilik yıl dönümleri olan 20 Nisan tarihinde stüdyoda resim çekinmekti:-) Evet ya; gidip özellikle resim çekinirlerdi. Babam her zamanki gibi grand-tuvalet, kravatlı... Annem her zamanki gibi tayyörlü, kıyafetine uygun çantası, ayakkabısı ve baş örtüsü ile... Ne güzel insanlardı...

Bizler de; her yıl çocukları olarak hediye, çiçek ve pasta alırdık. Beraber söndürürdük mumları, nice senelere diye... Onları kaybettiğim yıl mum üfleyemedik, annem komada olduğu için:-( Sadece onları öptüm, öylece sessiz ve sedasız... 20 Nisan - 8 Mayıs... Evlilik yıl dönümünün 60. yılından 18 gün sonra annemi kaybettim... Sanırım babamı da o an kaybettim, ruhsal olarak... Bedensel olarak ise 30 gün sonrası...

Böyle bir sevgi, böyle bir aşk...

Yok yok üzülmüyorum, ağlıyorum ama üzülmüyorum, sadece özlüyorum...

Üzülmüyorum, çünkü şu an yaşıyor olsalardı çok acı çekeceklerdi. Bu yüzden üzülmüyorum.
Çünkü en büyük üzüntü sevdiklerinizin acı çektiğini görmek... Bu yüzden üzülmüyorum...
Çünkü biliyorum ki; onlar artık rahat ve huzurlular... Bu yüzden üzülmüyorum...
Çünkü biliyorum ki; onlar orada da beraberler ve bu birliktelik sonsuzlaştı... Bu yüzden üzülmüyorum...
Çünkü biliyorum ki; benim onları sevdiğim kadar, onlarda beni seviyor... Bu yüzden üzülmüyorum...
Ama çooookkkk ama çooookkk özlüyorum...

Hadi Nur İçinde Yatın... Sizi hiççççç unutmayacağım...

Dilerim her birinizin uzun soluklu mutlu evlilikleri olsun...

Güzelliklerle kalın...

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..