Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Asla vazgeçme......

Asla vazgeçme......
 

Üstüne kokladığım gülleri kuruttum, şiirleri pek tutmamış acemi şairin, bir heves çıkartılmış, yaprakları sararmış, kağıt fabrikasında çalışan eniştemin imhaya gelenlerden arakladığı bir kitabın arasında..

Eskimiş hissettim bugün.

Kullanılmış, “ Kirlenmiş” yazacağım da yakıştıramıyorum kendime…

Annelerin ergenlik çağında, gördükleri rüyanın faturasını gizli gizli ödemeye çalışan, gecenin bir yarısı banyo kapısında karşılaştıkları erkek çocuklarına sordukları gibi; kirlendim mi?

Emareler kirli sepetindeyken gel de “ Tertemizim” de….

Sinema salonundan herkes çıkmış, ortalarda bir koltukta, senaryoyu kimin yazdığını okumaya çalışıyorum…

Tam okuyacağım…

Yer gösterici bağırıyor…………… “ Film bitti kardeşim!!

Cevap veriyorum;

“ Film daha yeni başlıyor güzel kardeşiiiim!!!”

Karnesinde zayıflar olduğu için, okul bahçesinden çıkamayan, sıcacık evine gidemeyen, başka birinin yerinde olmak için hayatının geri kalan yıllarını gözünü kırpmadan verecek, ruhu serseri öğrenci gibiyim…

Biraz sonra hava kararacak ve babam kulağımdan tutup eve götürecek!

Sevgilisini bir yabancıyla sevişirken yakalamış delikanlı gibiyim…

Kıza; avazım çıktığı kadar bağırıyorum….. “ or..pusun sennnn!” Örtünmeye çalışan yabancıya neden bilmem sıfat bulamıyorum…

Kapıdan çıkarken kendi kendime söyleniyorum “ On sene sonra güleceğim ulan ben size! Kahkahalar atacağım!”

On sene sonra ikisinin de bana kı.ıyla güleceğini aklıma getirmiyorum!

Takımının dünyanın bir ucundaki maçına, konu komşudan borç alıp gitmiş..

Üstüne fark yemiş, maçı uzatmadığı için hakeme söven, ülkesine dönmek istemeyen taraftar gibiyim…

Tüm parasını bankadan çekip, düğünü için oğluna götürürken, kaybeden, emekli baba gibi;

Kızı kocaya kaçmış, olaydan haberi olmayan babanın eve dönmesini bekleyen, çaresiz anne gibiyim!

Hayatın ta kendisi gibiyim bu gün…

Birazdan sabah olacak…

Fırından yeni çıkmış, üzeri yanmış sıcacık ekmek gibiyim….

Sahi;

Bu gün siz ne gibisiniz?

.

http://www.youtube.com/watch?v=Zq-rdlQMQFQ

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..