Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Aslan Kükredi.!. 6-0

Aslan Kükredi.!. 6-0
 

Hurriyet


Telefon çalar: dülülü-dülülü-dülülü... Göbeğini kaşıyan bir adam salonda yavaş adımlarla ilerler...
Sıcaktan yapış-yapış olmuş tişörtünde "Aslan" resmi vardır... "Kükreyen Aslan.!."
Telefonun ahizesini kaldırır:

- M.Hacıoğlu: 2-5-51-56-60-90…
- Seyfi: Alo...Ne dedin abi?

- Bir şey demedim. 2-5-51-56-60-90 dedim.
- Ne bunlar abi. Şifre mi?

- Dakikalar.
- Neyin dakikası abi?

- Gollerin dakikası yahu, ne dakikası olacak. Da vinci’nin şifresi mi sandın?
- Ne bileyim ben onu hiç düşünmemiştim. Doğru ya, Galatasaray’ın maçı vardı.

- İzlemedin galiba?
- İzlemedim abi. İşim vardı da. Fener’i izleyeyim diyordum. O da kısmet olmadı. Olmadığı da iyi oldu.

- He-he-he… Ben çok mutluyum. Allah size de versin :)p
- Abi bırak şimdi dalga geçme yahu… Tebrik ederim. Galatasaray iyi bir sonuç almış.

- Aslına bakarsan az bile. O kalitedeki bir takıma daha fazla gol atılır. Tabi takım tam hazır değil. Bir de takım içi rotasyon yaptı Rijkaard, iyi de etti.
- Tabi, diğer futbolcuları da görmeli. Bundan iyi fırsat olmaz. Yeni formalar da görücüye çıktı. Ben de içimden “morarıp kalsalar da çifte dalga geçsem” diyordum.

- Şimdi çifteyi kendin yediğini itiraf ediyorsun yani :)
- Gak-guk, yok yani o manada dememiştim ben. Hani hem formayla hem sonuçla filan şeyederim diye şeyettiydim.

- Hadi hadi. Bal gibi de güzel formamız işte. Tamam, renk alışkın olmadığımız bir renk ama olsun. Ona da alışırız. Ha bana kalsa turuncu forma da ısrar ederdim, o ayrı. Ama bunu da denesinler bakalım.
- Habertürk gazetesinin yazarı “mor gay rengidir” demişti.
- Bir zamanlar erkekler küpe takmaz da diyorlardı, erkek pembe giymez de diyorlardı. Geç bunları. Öyle renkle filan olmaz bu işler. Ona bakarsan Cemil İpekçi pala bıyıklı…

- Konuyu saptırdım, özür dilerim.
- Yoo iyi oldu. İçimde kalmıştı söyledim, rahatladım.

- Oyunu nasıl buldun?
- Başta da dediğim gibi bu maç ölçü olamaz. Çünkü ilk maç farklı kazanılmış ve tur garantilenmiş. Karşı takım prestij maçına çıkıyor, Galatasaray da stres faktörü olmadan oynuyor. Altı gol başarıdır tamam da, abartmamak lazım. Bu takımı şımartmamalı. Aksi takdirde Gaziantep’ten boyu bükük dönerler…

- Nonda hat-trick yaptı. Milan Baroş’a alternatif olacak galiba.
- Onu Rijkaard bilir. Golcüler gol atar zaten. Nonda görevini yaptı sadece. O zaman sol bek oyuncu her kanat akını yaptığında her orta yaptığında onu da konuşalım.

- Konu Nonda olunca yüzün ekşiyor.
- Oyun stilini sevemedim gitti. Umarım faydalı olur takıma… Son gol çok güzeldi ama...

- Haydi hayırlısı.
- Takım daha da iyi olacak. Güveniyorum ve inanıyorum. Gittikçe şablon oturuyor. Oyuncu kalitesi zaten tartışılmaz. Geriye çalışmak ve inanmak kalıyor… Onlar da bi zahmet o kadarını yapıversinler. Vira bismillah…

Genç oyuncuların artık işe iyice asıldığını görmek sevindirici... Uğur'un iyileşmesi, Aydın'ın forma girmesi, Barış'ın eski günlerine dönmesi güzel... Teknik direktör kimi yedek bırakacağına şaşıracak ki kaliteli takım olsun... Şımarmadan yola devam... Daha yolun başıdır bu...

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..