Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

At bi yirmibeşlik bakayım falına...

At bi yirmibeşlik bakayım falına...
 

Şair genç Yavuz Elcik Resim İnternet haberden


Sakız falından çıkan şair

Zonguldak Devrek Meslek Yüksek Okulu öğrencisi Yavuz Elcik, hayallerini süsleyen şiir kitabını çıkarabilmek için sponsor arıyor. Yavuz Elcik'in şairliği, "sakız falından çıkan şiirle" başlamış.

Henüz 6. sınıfta okurken aldığı bir sakızdan çıkan "şiir" den etkilenip "bunlar bu şekil yazarken ben neden yazmamayım" diye düşünmüş ve şiir yazmaya koyulmuş. Bugüne kadar 110 civarında şiir yazan sevgili kardeşimiz Yavuz, "yazdığım şiirlerin çoğu internette" diyor ve kitabını çıkarmak için sponsorlardan yardım bekliyor..

Ah be canım kardeşim, bu ülkede "sanatın içine tükürenler" var "sanat uğruna sponsor" olanlarda benim bildiğim kadar uzun boylu uzun bacaklı karga sesli kızlara "sponsor" oluyorlar olurken de üste, kat araba, yat mat veriyorlar yada alıyorlar. Her neyse...

Ben "sponsor" olmadım da şimdiye kadar, sana "sakız falı" şiirlerinde yardımım dokunursa inan çok sevineceğim..

Şiir 1

Hadisene ne duruyorsun

Sözlük başında uyuyorsun

Yazsana güzel entryler

Kandıralacak hatunlar seni bekler

Şiir 2

Gelecekler nikah diye

Ellerinde bir hediye

Düğününde basılacak

Üçyüzelli davetiye

Şiir 3

Oha oldum kal geldi

Gül beklerken dal geldi

Ne çok sevmiştim seni

Ayrılması zor geldi

Şiir 4

Bir ev döşemiş zevki süper

Bazen pop bazen caz dinler

Hayvanlara sevgisinden

Okumuş olmuş veteriner

Bunlar sakız falları imiş sevgili Yavuz kardeşim. Sana yardımcı olabilmek için üşenmedim uzun uzun araştırdım ve internetten indirdim.

Şairlik serüveninde başarılar dilerim sana. Birde; Ünlü Türk şairlerini okumanı salık veririm..

Sevgilerle kal sevgili Yavuz

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..