Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk öldürülmüş!..

Atatürk öldürülmüş!..
 

Böyle bir konuyu yazı konusu yaptığım için kendimden utanıyorum. İnsanların aklına gelen her şeyi iddia edebildiği, kimseninde yalan çıkan iddiaların arkasından herhangi bir yaptırımla karşılaşmadığı, ama “Parasız eğitim istiyoruz” diyenlerin hapse atıldığı bir ülkede yaşayınca insan ister istemez bu tür konuların saçacağı zehiri önlemek için birşeyler yazmak zorunda kalıyor. Değilse çok büyük ihtimalle bu konu da diğer bir çoğu gibi gündem saptırma, el altından uygulamaya konulan bir çok haksızlığı örtmek için bir yorgan. Yarın bakarsınız bazılarında da Atatürkün fuhuş alemlerinde çekilmiş fotoğrafları ortaya çıkıverir.

“Konuşulsun, tartışılsın, ne var bun da” mantığı ile bizi biz yapan değerlerin zedelenmesi küçük düşürülmesi moda oldu. Amaç bizi birbirimize bağlayan değerlerimizden koparmaktır. Başka türlü Türk’ü ne altedebilecklerina ne de amaçları olan parçalayıp yokedebileceklerine inanmıyorlar. Bu yüzdendir ki çok uzun zamandır bizi Türklüğümüzden utandırmaya, bize millet yapısı pamuk ipliğine bağlı Osmanlı örneğini pompalamaya çalışıyorlar.

Atatürkün hiç yayınlanmamış fotoğraflarının  elinde olduğunu iddia eden vatandaşa ben inanmıyorum. Nedeni ise kendi ifadeleri. Bakın ne diyor.

“YAYINLAMADIM ÇÜNKÜ: Atatürk’ün otopsi yapılırken çekilmiş fotoğraflarını bugüne kadar neden yayınlamadığına da açıklık getiren Yüksel “Otopsi Dolmabahçe’deki evinde folyo üzerine yatırılmış. Bunların negatifleri elimde. Gelip görebilirsiniz. Ben Atatürk fotoğrafları koleksiyoncusuyum ve iyi de bir Atatürkçüyüm. Bugüne kadar açıklamadım çünkü bu fotoğraflar çocuklara kötü örnek olmasın, çocuklar bunu görmesin diye yayınlamadım. Çünkü çok üzücü fotoğraflar. Atatürk’ü hiç kimse bu şekilde hatırlamasın diye yayınlamadım.”

Şimdi bu beye şunu soruyorum. Daha önce çocukları kötü etkileyecek fotoğraflar artık kötü etkilemeyecek mi? Neden? Yoksa çocukların artık Atatürk’e eskisi gibi bağlı olmadığını mı düşünüyorsunuz? Yoksa asıl sebep başka mı? Acaba bu sebep “photoshop” teknolojisinin anca istenilen düzeye geldiğimidir?

Şimdi bir de başka pencereden bakalım. Atatürk’ü kim neden öldürmek istesin? Adım adım yaklaşan ikinci paylaşım savaşı için hiçbir emperyal düşüncesi olmayan bir devlet başkanı ancak her ülkenin yanında görmek isteyeceği birisidir. 

İkinci ihtimal ise onun baş düş manları olan yobazlar, gericiler, dinciler, Osmanlı artıkları olabilir ki onların da ancak böcekler gibi inlerinde ortalık tamamen serbestleşene kadar beklediklerini biliyoruz. Onların muhakkak içlerinde bu tür arzular olabilir di, ama cesaret asla. Ölümünden 85 sene geçmesine rağmen ancak heykellerine sdaldırma cesareti bulabiliyorlar.

Sevgili okur. Ben derim ki olaylara çok dikkatle bakalım. Bu iddia ortaya boşa atılmamıştır.

İzmir 2012

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..