Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Siyaset
 

Atatürk’ü zorla mı sevdireceğiz???

Atatürk’ü zorla mı sevdireceğiz???
 

Bir sürü şey söyledi…

Tarihleri, olayları, kişileri birbirine karıştırdı…

Bilgisinin ne kadar eksik ve ne kadar taraflı olduğunu…

O koyu cehaletini,

Saçmalaya, saçmalaya tüm Türkiye’ye gösterdi…

Ve dedi ki:

“Atatürk’ü sevmiyorum, Humeyni’yi seviyorum…”

Tepki gösterilmesi gerekir mi?

Gerekebilir…

Bu zihniyetin gerçek yüzünü ortaya koymak gerekir mi?

Gerekebilir…

Bu kara cehaletin, nasıl bir kibirle dile vurmuş olduğunu sergilemek gerekir mi?

Gerekebilir…

Peki, ciddiye dahi alınmaması gereken bir insan, ‘Ben Atatürk’ü sevmiyorum’ dedi diye,

Hakkında soruşturma başlatmak?...

Bir yıldan beş yıla kadar hakkında ağır hapis cezası istemek?...

Ne olacak mahkum edip, hapse tıkınca?

Atatürk’ü mü sevecek?

Her Atatürk’ü sevmeyeni hapse mi tıkacağız bu memlekette?

Devlet gücüyle mi sevdireceğiz Atatürk’ü?

Olmaz olsun öyle sevgi…

O gece programı izlerken ne o sözlere, ne tavırlara şaşırdım…

Televizyon ekranlarından odama yayılan o kör cehaletti beni şaşırtan…

Her şeyden önce, akıl,

Bilim,

Aydınlık zeka,

Tutarlı ve temelli düşünce demek olan Atatürk’ü,

Böylesine cehalete batmış bir kız çıkıp ‘Seviyorum, izindeyim’ dese,

Mutlu mu olacaktınız?...

Ben olsam, işte o zaman dava açardım(!)

O daha büyük hakaret olurdu çünkü Atatürk’e…

 
Toplam blog
: 74
: 1874
Kayıt tarihi
: 06.05.07
 
 

Zonguldak’ta doğdu. On altı yaşından beri çeşitli yerel, bölgesel ve ulusal gazete-dergilerde, ay..