Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atatürk'ün gerçek sesi!

Atatürk'ün gerçek sesi!
 

Dün akşam TV haberlerine düşen ve bugün de internet haber sayfalarında devam eden ve oldukça abartılarak verilen, Atatürk'ün gerçek sesi haberlerinin ne anlatmak istediğini ben anlamadım. Anlayan birileri varsa ve anlatırsa çok memnun olacağım. Haber şöyle olsa herkes anlayabilir. "Atatürkün yeni görüntüleri bulundu ve bunlar M.S.Üniversitesinde filtrelenerek çok temiz görüntüler ve sesler elde edildi. Şimdi bu görüntüleri sunuyoruz." Ben daha önceki Atatürk hitabı ile şu yeni görüntüleri arasındaki konuşmaları arasında ses şiddetinin farklı olması dışında herhangi bir farklılık algılayamadım. Önceki Atatürk sesi ile bu ses arasında çok büyük bir fark duyamadım. Ya da birilerinin algısı (!) benim algılarımdan çok daha iyi... Eğer öyleyse diyecek lafım olmaz tabii...

Sonuç olarak ; habercilik abartma değildir. Gerçekleri gerçek gibi vermektir. Daha fazlasını hiçbir normal vatandaşın hoş gördüğünü de sanmıyorum. Haberciler olarak artık dört duvarınızın ardından çıkıp halkın da anlayabileceği haberleri yapın, kendi hayal dünyanızın haberlerini değil...

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..