Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Avrasya maratonu

Avrasya maratonu
 

PEMBE GÜÇ AVRASYA MARATONUNDA


Sevgili arkadaşlar,

Güzel bir pazar akşamından selam ve sevgiler size...
Bu pazar PEMBE GÜÇ derneği üyeleri olarak Avrasya Maratonunda yürüdük;)
Başkanımız Özlem AYSOY'dan gelen aşağıdaki iletiyi okuyunca "birlikte hareketten güç doğacaktır"inacıyla katılacağımı bildirdim.
Hava iyi olsun diye dualar ederek, pembe renkli giysilerimi hazırlayarak, ayakkabı bağcıklarımı pembe bağcıklarla değiştirerek (bağcıkları aldığım ayakkabıcı hocam öğrencilerin gibi şekil yapacaksın demek diye bana takıldı)
ve "Tanrım hepimize güç ver, yorulmadan-hastalanmadan yürüyüşü tamamlayalım" diye dualar ettim.

Sabah 08. 00 de buluştuk, peruklarımızı ve balonlarımız alıp hazırlıklarımızı tamamladık ve 09. 30 da yürüyüşe başladık. Yürüyüş süresince keyifli manzaralarla karşılaşarak yürüyüşümüzü tamamladık.

Katılım Sertifikalarımızı, madalyalarımızı aldık.
Kendi adıma birlikte bu etkinliği tamamladığımız için mutlu oldum. Eve geldiğimde haberleri izledim.
Maraton sırasında bir intihar haberi üzücüydü!
Yürekli Arkadaşlarıma teşekkürler...
Özlem AYSOY ve Nermin CERİ' ye çabaları için teşekkürler...
Paylaşmak güzeldir...
Sevgiler...
L.G.E

"Sevgili Dostlar,

Pembe Güç Derneği olarak hep birlikte 18 Ekim'de 31. Avrasya Maratonunda yürüyelim dedik. Boğaziçi Köprüsü Beylerbeyi ayağından 09:30'de başlayacak halk koşusu İnönü stadyumunda son bulacak ve toplamda 8 km olacak. Tamamlayan herkese tişört, sertifika ve madalya verilecek. Ben şimdiden hazırlıklara başladım. Dernek adına logolu balonlar yaptırdık bir de pembe şıkırtılı , ışıltılı peruklar aldık. Madem Ekim ayı farkındalık ayı biz de bu şekilde değişik bir farkındalık yaratalım istedik. Varım diyorsanız bana haber verirseniz kayıt işlemlerini yapmaya çalışırım. Görüşmek üzere, Özlem Aysoy

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..