Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Sinema
 

Ay Işığı - Serious Moonlight

Ay Işığı - Serious Moonlight
 

Kadın kadınlığını kullanır ve kandırır.


Kadın kandırandır ve erkek kanan.

Daha iyi anlamak için aşkı, önce "Ayışığı Sonatı"nı dinliyorum....

Beethoven'dan sevgilerle....

Kadını kandırdığını sanıyordu adam, maalesef yanılıyordu. Evet, kandıracak biri varsa, o da kadındı, farkındaydı gücünün.

Artık filme girsek diyorum.

Ben filme giremedim. O pencereden seyrettim onları. Kadın çok konuşuyordu, heyecanlı; haklıydı. Adam az konuşuyordu, ama fazlasıyla bağırıyordu; haksızdı.

İkinci kadın ya da öteki kadın diyelim, diğer kadın, hepsinden genç olanı, Paris hayalleri kuruyordu. Paris, aşkın kenti!

Diğerleri, filmin öteki kahramanları, kırıp dökenler, alıp gidenler bende kısa kaldılar.

Ben klozette bağlı oturan adamı anlamaya çalışıyorum, kocayı.

Aslında koca, eşini seviyor ama....

Kadın kocasını seviyor ve onun için sonuna kadar savaşacak!

Adam barış istiyordu, kaçmak için. Aşk için savaşan kadındı.

1 Not: Sanki tiyatrodaydım, her haliyle, güzel güldüm ve finalde iyi şaşırdım; neticesinde erkektim.

2. Not:

Ay Işığı!...

Şarkıyı gitarıyla

kötü çalıp,

kötü söyledi kadın;

yazıııık!...

Ama iyi seviyordu,

aşıktı kocasına,

alkışı hak ediyordu.

Eller çözülse,

dil adamda,

düzelecekti her şey,

çok zaman geçmeden;

gel bebek gel!

Ş.Y.

3. Not: Meg Ryan'ın havası ben yaştakilerde farklıdır.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..