Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ayrılık

Yüreğimi ellerimin arasına alıp, bilinmezlikler zamanından koşarak gelmiştim yanına. Bütün günahlarımla başımı önüme eğip yalvaran kelimelerle sadece bir yürek istemiştim senden. Sadece bir yürekti istediğim, yüreğini bana verecektin...

Ben seni vazgeçilmezler diyarına götürecektim. Orda mutlu ve huzurlu hayatlar silsilesinin ortasında kocaman bir dünya yaratacaktık birbirimize... Ben başımı önüme eğdim, bir yaş döküldü gözlerimden. Başımı kaldırdım, gözlerin karşıladı bilinmezliği. Sanki daha önce hiç sarılmamış gibi sarıldım sana. Doymaya çalışarak sarıldım hemde. Mutluluğu kucaklamıştı kollarım. Artık her şey farklıydı , minik kız mutluydu. Huzurla tanışmıştı... Çok sürmedi kollarımın arasından kayıp gidişi bu mutluluğun . Ne zaman ya da neden hatırlamıyorum. Kahkahalar ve özlemlerin olduğu bir günde kaybettim seni. Havada savrulup giden " Seni seviyorum. " cümlelerinin arasından kayıp gittin umarsızca. Ben durdurmaya çalıştım bu gidişi... Bir ayrılığa veda hikayesi başladı o an gökyüzünde. Bulutlar karardı yüreğimde. Aşk terk ediverdi huzurlu gözleri. Parka götürülen çocuğun neşesi gidiverdi birden... Neden diye sormak bilmem neden gelmedi aklıma . Neden sevdim seni diyemedim hiç sana. Ayrılığın ertesi dökülüverdi dudaklarımdan binlerce kelime, hıçkırıkların arasında.


Kızdım, lanetler yağdırdım bir kez daha bu şehre . Bu ayrılığın tek suçlusu oydu işte . Ne sendin suçlu ne de ben... Nasıl suçlu olabilirdik ki bunca mutluyken? Nasıl suçlu olabilirdik birlikte çocuk gibi sevinçliyken? Ama bitti işte... Bizim masalımızda bitti güzel çocuk. Diğerlerinden farklı bitti hem de. Mutsuz bitti... İyiler ceza aldı, öylece bitti. Şimdi hangi yalvarış getirir seni bana? Peki hangi sözcük unutturabilir beni bırakıp gittiğini? Gittin işte güzel çocuk, düşünmeden , arkanı dönüp beni orda oracıkta bırakıp gittin. Giderken seni aldın benden, o en çok sevdiğimi ... O hiç kaybetmem dediğimi. Sevinçlerimi aldın benden, çocuk gülüşlerimi , gözlerimdeki gülücükleri , enerjimi aldın benden hani o "Hiç bitmeyecek mi şu enerjin? " diyerek beni kızdırdığın benimle inatlaştığın sonrada bana gelip " En çok bitmek bilmeyen o enerjini seviyorum " dediğin enerjimi aldın benden. Senin en çok sevdiğin yönümü aldın . Şimdi üzgünüm işte. Beni bıraktığın o yerde. O saatte... Gözlerimde binlerce yaş, yüreğimde binlerce anı... Nasıl döndürebilirim zamanı? Nasıl hiç yaşanmamış gibi sayarım bu ayrılığı. Vakit ayrılık vakti sevgilim, vakit senin ve benim olan her şeye veda etme zamanı. Alışma zamanı ...

 
Toplam blog
: 22
: 440
Kayıt tarihi
: 09.11.09
 
 

Anadolu üniversitesi sanat tarihi öğrencisiyim...