Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

07 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nameler

Nameler
 

dört mevsim


Kadın olmak..

Kadın olmanın ruhunda var aslında sahiplenilmek, sevilmek, korunulmak, bir kalbin içine yerleşmek.

Mutluluk zindanlarında sevgi prangaları vurup aşk zulümleri çektirmek gerek ona. Bazen kıvrandırmak gerekli kadını kıskançlık krizlerinde..

Kadını terbiye edeceksen eğer seni seviyorum ile başlayıp ama ile girmelisin konuya. Kızacaksan bile önce sevdiğini söylemelisin, sevginle azarlamalısın onu. Kadının ruhu bunu kaldırır. Bir çiçektir o, hiç rüzgar kaldıramayan bir çiçektir. Eğer fırtına olup esersen ona, dökülür yaprakları solar...solar.. ve sana kuru bir kaç dal kalır.

Bir bebektir aslında kadın, çok nazlı bir bebek. Her zaman onu sevgiyle korumak, aşkla sulamak, tutkuyla kundaklamak ve aşk namelerini kulağına ninni gibi fısıldamak gerekli.

Her zaman onure edilmeli kadın, Onu her fırsatta kraliçe yapmak, şimartmak ve buyur sultanım demeli ki işte o zaman bulacaksın karşında gerçek kraliçe yi ve eminim o zaman sende kendini kral hissedeceksin, zaten sen onu kraliçen yaparsan o seni çoktan kral yapacak ve sen istemeden tacını o takacaktır senin..

Kadın olmak bir gönül bahçesinde gül olup açmak ve o gönül e şifa olmaktır. O gönül bahçesinden vücut imparatorluğuna hükmetmektir. Girdiğin o gönül ün sahibine sahip olmaktir. Emirler yağdırmak ve tripler yapmak. Şimarık bir kraliçe olmaktir. Arsız istekler yağdırmak, bıktırmak, bezdirmek gerek kadın olmak. Kolay olmamak. Nelere sahip olduğunu bilmek gerek. Bütün şimarıklıklara rağmen son derece gururlu olmak. Başı dik ve büyük bir yürek taşımak gerek, küçücük ve nazik bir bedende. Kendisine canım diye hitap edildiğinde erkeğine bir can daha katmaktır. Geniş yürekli olmalı kadın.

Dört mevsim gibi olmalı kadının yüreği. Erkeğini o yüreğe aldığında erkeğine dört mevsimi yaşatmalı. Soğuğu sıcağı ılıklığı, ama Akdeniz iklimi hakim bir dört mevsim olmalı…Soğuğu az, sıcağı ve ilk baharı çok.. Yani bazen üşütebilmeli erkeğini, sıcağın kıymetini bildirmek için, ama genelde hep sıcak, ılık ve meltem kokan ilkbaharlar yaşatmalı erkeğine.

Kadın olmak, benim gibi ecnebi cahil bir varlığa bu nameleri yazdırabilmektir. Bazen kendime, kendimi tanıyamıyorum ne yaptın bana dedirtmektir. Seni seviyorum büyük yürekli ilham kaynağım.

Sultanıma biriciğime gönül çeşmemden birkaç kırık name… Seni anlatamadım ama bunun için çalıştım canım.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..