Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

sevmiştim ama artık sevmiyorum

sevmiştim ama artık sevmiyorum
 

kalabalık aile


Ne demek ''sevmiştim seni ama artık sevmiyorum''. İnsan böyle bir cümleyi eşine söyler mi bilmiyorum? Ya da söylemeli mi onu da bilmiyorum. Şunu biliyorum ama bir erkek çocuğunun anasına, eşine hayat arkadaşına böyle bir cümleyi asla ve asla kullanmamalı...Ne kadar ağır, yıpratıcı ve üzücü bir cümle, ben çok etkilendim bu sözlerden. Yaşamı paylaştığın ya da en azından paylaşmak için yola çıktığın eşine böyle cümleler yakışmıyor ve yakışmadı bence... 

Zaten sevgi nedir? 

Sevgi emektir... Çabalamaktır birşeyler için uğraşmaktır... 

Sevgim vardı ama bitti demek bence hiç masumca değil bu sözcükler sadece kasıtlı söylenmiş sözcüklerdir, ya da birşeylere karşılık yapılan açıklamalardır sevgi yok demek bile sevginin varlığını kanıtlar kanımca. 

Sevgi yok diyemeyiz ya yaşanmışlıklar için diyemeyiz en azından... 

Saygıdan diyemeyiz en azından, aşk olsa bitti gitti diyebiliriz ama sevgi zaten zor oluşan bir duygudur ve onu silemeyiz iz bırakır sevgi. 

Derin izler bırakır sevgi, her türlüsü. Bu izler hatırına bile insan sevmiyorum dememeli bence en azından sevmiştim dememeli. Hiç sevmedim demek bile bence daha dürüstçe... 

 

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..