Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ayşe teyzeden Zehra teyzeye

Ayşe teyzeden Zehra teyzeye
 

Yine başındayım sabah kahvemin,
Sorsana, tadı var mı telvenin?
Zamanı değildi be Zehra çekip gitmenin,
Eskimeyen dostum, dert ortağım benim.
Ziyaretine huzur evine geleceğim,
Hayırsız oğlundan hiç söz etmeyeceğim.
Sen gideli öksüzler gibiyim mahallede,
Konu komşu kapımı tıklatıyor elbette,
Ama kimse yerini tutmuyor muhabbette,
Aman Zehra ilaçlarını ihmal etme.
Yağmur yağıyor, romatizmaların azmıştır yine,
Sıkı sıkı giyin iyi bak kendine,
Kimseyi düşünme torununu bile,
Emekli maaşım olsaydı bırakmazdım seni kimseye,
Çok özledim geleceğim ziyaretine...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..