Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '15

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Ayva çekirdeği ile cilt bakım kremi

Ayva çekirdeği ile cilt bakım kremi
 

Ayva çekirdeğinden jel krem annem ve anneannemin ucuza güzellik sırlarından biri. Annem ve anneannem, bunu kendisi için sürekli yapardı ama itiraf edeyim özellikle anneannemle bu yüzden çok dalga geçerdim "yediği her şeyi yüzüne sürüyor" diye.:))) Şimdi diyorum ki; Anneannem demek ondan güzelmiş.
 
Ayva çekirdeği mucizesiyle ben doğum yaptıktan sonra tanıştım. En pahalı kremler bile göğüsümdeki çatlaklara iyi gelmedi. Tek çözüm ayva çekirdeği oldu. Baktım bizimkiler haklı, bildiğin iyileştiriyor, yüzümde de denedim. Çok başarılı bir peelingmiş meğerse... Ayrıca yara, yanık kremi olarak kullanabiliyorsunuz.. Hücre yenileyici bir etkisi de varmış mübareğin.
 
En güzel tarafı da kimyasal içermeyen iyi bir yüz ve göz altı kremi olması.
 
Büyük sözü dinleyin ve kullanın bu kremi.
 
Hazırlanışı:
 
1 ayvanın çekirdekleri
yarım çay bardağı temiz su
kremi saklayacağınız bir kap
 
Ayva çekirdeklerini kaba koyun ve üzerini geçecek kadar temiz su ekleyin. Tahminen 6-7 saat sonra su şeffaf ve renksiz bir jele dönüşecek.
 
Gece yüzünüze ince bir tabaka halinde sürüp kurumasını bekleyin. Kurudukça cildiniz gerilecek. Yüzünüzü yıkamadan kremle birlikte uyuyun. Sabah pırıl pırıl, gergin, yumuşacık ve pürüzsüz bir ciltle uyanacaksınız.
 
Doğal bir mazleme olduğundan uzun süre beklediğinde bozulabilir. Bu yüzden ağızı kapalı olarak buz dolabında muhafaza etmenizi tavsiye ederim.
 
Eğer şimdi ihtiyacım yok ama ayva çekirdeklerim var, ya da her mevsim ayvayı nereden bulcam diyorsanız, mevsiminde çekirdekleri biriktirip kurutun ve saklayın. Dilediğiniz zaman kurumuş ayva çekirdeklerini kullanabilirsiniz.
 
 
Güzellikler diliyorum
 
 
 
 
Toplam blog
: 22
: 1914
Kayıt tarihi
: 05.07.14
 
 

Aslen ressam, biraz grafiker, tesadüfen televizyoncu, kendince okur-yazar, şu sıralar Beylikdüzü ..