Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Futbol
 

Aziz Yıldırım...

Aziz Yıldırım...
 

Aziz Yıldırım Cezaevinden Fenerbahçelilere veda mektubu yazmış. Mektubu yazamam burda ama linki vereyim. Oradan bakabilirsiniz. 

http://www.superfb.com/haber/45844/baskanimiz-birakacagini-acikladi/? 

ref=ABM1 

Yazıyı çok dikkatli okudum. Aziz Yıldırım önce kendini tanıtmış. Sonra amatör branşlara verdiği önemi anlatmış. Yazının sonlarında ise sağlığından bahsedip başkanlığı bırakacağını söylemiş. Aziz Yıldırımı anlatmaya gerek yok. Amerikayı yenden keşfetmeyelim. 

Benim aklıma bir şey takıldı. Yazının şu paragrafı Aziz Yıldırıma yakışmadı. 

Beni eğip bükemeyenler, beni kendilerine benzetemeyenler meyve veren ağacı taşlayanlar baktılar ki taşladıkça ağaç inadına daha da büyüyor yakmaya karar verdiler ağacı. Kurguladıkları bir senaryo ile bugün beni hayatımın en büyük sevdası Fenerbahçe'den kopardılar. Yaktılar ağacı, yanan ağacın yerine yenisinin dikilemeyeceğini bilmeyenler. Ama ben de tükendim. Bu süreç beni çok yordu. Ruhum, bedenim iflas etti, artık daha fazla taşı da ateşi de taşıyamaz hale geldim. Bu süreci atlattığımda hayatımın geri kalan bölümünde Fenerbahçe artık sadece yüreğimde bir sevda olarak kalacak. Şimdi sadece bu yaşamakta olduğumuz süreçte yine kulübüme hizmet etmeye devam edeceğim. Bu geçiş sürecinin ardından da artık gururla taşıdığım ve namusumla, onurumla yerine getirmek adına gecemi gündüzüme kattığım şerefli görevim son bulacak. Ama içimdeki Fenerbahçe sevdası asla bitmeyecek.  

Bu paragrafta son ikinci cümleye kadar çok güzel anlatmış.Fenerbahçeye çağ atlattığını ve bu yüzden Fenerbahçeyi yıkmak istediklerini söylemiş. Fenerbahçeyi yıkmaya çalışanlar Fenerbahçenin daha da büyüdüğünü farkedemediler . Bu mesaj çok güzel. İşte sonrası yakışmadı başkan. Kendisine yakışmayan satırlar şunlar. 

Bu geçiş sürecinin ardından da artık gururla taşıdığım ve namusumla, onurumla yerine getirmek adına gecemi gündüzüme kattığım şerefli görevim son bulacak. Ama içimdeki Fenerbahçe sevdası asla bitmeyecek.  

Yakışmadı başkan bu yakışmadı. Sana pes etmek yakışmadı. Bir Fenerbahçeliye pes etmek, yılmak, yıldırmak yakışmaz. Fenerbahçeli şereftir. Fenerbahçe namusludur. Fenerbahçe haysiyetlidir. Fenerbahçeli hangi zorluk çıkarsa çıksın karşısına yılmayandır. Fenerbahçe demek savaşmak demektir. Fenerlilik onurdur. 104 yıllık tarihi yıkamazlar. Aziz yıldırım seni severiz herkese rağmen ve her şeye rağmen ama bu terk etmek yakışmadı sana. Belki Fenerliliğinden vazgeçmedin ama başkanlık koltuğuna ölene kadar taşımalıydın. Bu hareketinden dolayı sevinenler olacaktır. Fenerbahçe bundan sonra başarılar kazansa bile bunlar senin attığın temelllerle oldu. Bunu düşünemeyenler kafalarını taşlara vuracaklar. 

İlk geldiğinde '' bu başkan da gider'' demiştik. Ama sen bir şans daha istedin. Fenerbahçenin geleceğini garanti altına aldın. Kimler, hangi güçler seni bu karara zorlamışsa hemen vazgeç ve Fener taraftarını üzme. Yakışmıyor. Bu kelimeyi bir değil on bin defa yazarım. Aziz yıldırım böyle karar almamalıydı. 

Aziz Yıldırım kendi reklamını yaptı diye algılanmamalıdır. Aziz yıldırım gider başkası gelir. Bir gün mb yazarımız( Uzay Gökerman) bir yazı yazmıştır.Yazının başlığını hatırlamıyorum ama yazı şunu anlatmak istiyor. Aziz Yıldırım gider başkası gelir. Kandırmayalım kendimizi nefret Fenerbahçe nefretidir. 

Yazımı bitirken İlhan Cavcavın tepkisini ele almak istiyorum. Cavcav ''Fenerbahçe'nin düşürülmemesi gerektiğinin altını çizdi''. Cavcav daha birkaç sene önce Fenerbahçeyi terör örgütüne benzeterek tepki almıştı. Şimdi ise Feneri savunmak bir çıkar ilişkisidir. Cavcavı ve böyle insanları dehşet ve vahşetle izliyorum. Para insanlara neler yaptırıyor? 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..