Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Çeşme!...

Çeşme!...
 

Bu çeşme su içtiğiniz çeşme değil. 

İzmirin bir ilçesi Çeşme. 

Çeşmede gözüme çarpan neler var? 

Alaçatı , Dalyan, çiftikköy ve ılıca... 

Alaçatı :( bu aralara gazetelerde h.sonu eklerinde çok reklamı yapılıyor.) çok güzel bir yer. Bazen park sorunu oluyor ama yokuştan aşağıya indiğinizde hani arabayla yokuştan indiğinizde içiniz bir hoş olur ya bu güzellikte bir yokuştan inme hissi vardır. Şimdi aklıma geldi. Bir de bisikletle indiğinizde çok iyi olur.( ben hiç denemedim). 

Alaçatıdan ilerlediğinizde insanlar üstünüze üstünüze geliyor. Bu gelişler kötü bir şey olarak algılanmasın. İnsanlara çarpmadan gitmek büyük başarıdır. İlerliyorsunuz. Başlıyor restorant zincirleri. Biraz ilerlediğinizde adımbaşı restorantlar var. Balık lokantaları, ev yemekleri, mantı yapan yer( yeni gördüm), Bira içmek için de ideal bir yer.Yolun ortalarında da insan seli var. Sevgilisiyle gezen çocuklar. 3-5 kuruş kazanmak için resim yapan insanlar. Kolye satan satıcılar. Turşu ve turşu suyu satan adamlar. Satmak için güzel bir yer seçmişler. Çok insan var;çünkü. 

Yolun sonları biraz tenhalaşıyor ve mavi renkli evler başlıyor. Yolun başında kalabalıklaşan insan sonlarında azalıyorlar. Evlerdeki lavanta kokularını unutmamak gerek. 

Dalyan : çok sessiz bir yer. Yatlar var. Evler var. Pek bir şey yok orda . Ölü gibi. Konuşulacak bir şey yok. Biraz da balık lokantaları var. 

ıLıca ise lokantaları çok olan bir yer Alaçatı gibi. Pide yapan yerler var. Gezmek için ideal bir yer. Yalnız Çeşme'de gezmek için akşam saatlerinde gezerseniz çok yerinde olur. Öğlen sıcağında bir şey anlamazsınız. Başınıza güneş geçer. Burada denize girmek de aynı şekide akşam saatlerinde olursa iyi olur. 

Çifliköy biraz uzak kalıyor. Orası dağ başı gibi. Hani Elm Sokağı( bu film serisini de seyretmek istiyorum ama denk gelmiyor) nasıl sessizdir. Orda da öyle bir sessizlik mevcut. 

Çeşme tatili geçirmek için ideal ve güzel bir yer. Yeterki sevin. 

Şimdi bakıyordum da Bodrum'a en son ne zaman gittim? 

Kuşadasına da bayağı bir senedir gitmedim. Barlar Sokağı'nı özlemedim desem yalan olur. 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..