Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Siyaset
 

Aziz Yıldırım'ın bacağı!

Geçenlerde basına fotoğrafları ile de yansıyan bir haber var. Aziz Yıldırım, Körfezde yapılacak Dubai Port limanı için Körfez Kaymakamı'nı, sözkonusu şirketin genel müdürü ile birlikte ziyaret etmiş. Öğrendiğime göre Aziz Bey aslında buranın müteahhiti ve aslında ruhsat yapılmadan inşaata başlamış. Ama ruhsat nedense çıkmadığı için Makdum Bey'e destek oluyormuş.

Bu konuda zaten söylenecek sözleri ve yorumları gazetelerde okuyorsunuz.

Benim dikkatimi çeken konu ise gazetelerde ve TVlerde gördüğüm fotoğraf. Bahsedeceğim konuda henüz bir yerlerde yorum görmedim, belki de herkes normal karşılamıştır, bilmiyorum. Aziz Bey Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil eden Kaymakam Bey'in önünde bacak bacak üzerine atmış ama "bacak bacak üzerine atmak" aslında Aziz Bey'in duruşunu anlatmaya yetmiyor. Neredeyse 'gel de ağzıma sok' denir ya aynen öyle.

Ben şimdiye kadar kaymakamların huzurunda böyle oturmadım, pek oturan da görmedim. Ama demek ki böyleleri var ki Aziz Bey de oturmuş.

Para insanı konuşturur denir... Artık bu fotoğraftan sonra para insanı kral gibi oturtur da denmeli.

Ben olsaydım, arkadaş önce devleti temsil eden bir makam huzurunda daha normal oturmayı öğren, sonra gel aracılık ya da hayır işlerine giriş derdim. Ona öyle poz verdirmezdim.

Ben bu oturuşu Aziz Bey'e yakıştırdım ama bir Türk vatandaşı olarak kendime yakıştıramadım.

Ülkemizin hali maalesef böyle, parası olan kendini bir çok şeyin üzerinde görüyor herhalde...

 
Toplam blog
: 29
: 803
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

40 yaşındayım. Bankacılık sektöründe çalışıyorum. Bankacılık, finans, ekonomi ile mesleğim gereği il..