Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

B'ölüm! oruçları ve Şemdin Sakık!!!

B'ölüm! oruçları ve Şemdin Sakık!!!
 

Mehmetçik eski katil yeni bülbül için kodeste yatıyor.


Asıl amacı; Hak, eşitlik, daha fazla sosyal adalet, özgürlük, kimlik, ana dil gibi kılıflar ile kundaklanmaya çalışılsa da, biz o sarmal bebeğin neden ağladığını Allah’a şükür çok iyi bilenlerdeniz. Mantar ürüyor diye bedenin bir yerini kesip atamayız tabii ki ama biliriz ki mantar, temiz olmayan ve nemli havayı iyi sever ve orada alabildiğine yeşerir. Elden ayaktan koldan parmaktan olmadan bu nemli ve havasız yeri dezenfekte etmeli, bir daha mantar ürememesi için temiz tutmalıyız. B’ölüm Oruçları şımarık yetiştirilen çocukların ana babalarına yaptıkları kaprisin kökenidir. ‘’Bana ne yemiyom, sen bana mavi bisikleti almadın’’ psikozunun ileri yaşta ki akıl sapmasıdır.

Kısaca ne istiyorsun, -sen bana Apo’yu serbest bırak, bana vatan toprağından toprak ver, o toprakta ben ülke inşa edeyim yoksa yemek yemem bak-

Bu mu?

E yeme o zaman, yeme, seni tutan yok!

Bak bizim şehitlerimiz toprak altında tek lokma yemeden yatıyor… 

Gömlek çıkaranı duyduk ama eski katilin yeni bülbül olduğına, yeni şahit oluyoruz . ''Bu da mı başımıza gelecekti''''Bunu da mı duyacaktık?'' cümlesi ne kadar sıradan ve olağan hale geldi ülkemde. Dün dağda mehmet'i katleden Sarkık düşlerin adamı Şemdin Sakık, şimdi buzlu cam perde aralanınca ne kadar da mülayim sanki dersin bülbül şakıyık. Şemdin'in söylediklerine değil onu muhatap alanlara üzülürüm ben. Bu adamın gizli ajanlığı ile mi benim göğsü şeref madalyaları ile dolu askerim içeri alındı. Bu adam mı doğrulara şahit. BU şahit öylemi, bu ancak mehmetçiğin dağda nasıl katledildiğine şahit olabilir! Bir caninin lafı ile cananlar içerde ha!

''BU günleri de mi görecektik'' demiyorum ...Görecek günler var daha aldırma Mehmet aldırma...

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..