Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kader, kısmet, şans da ne ki?

Kader, kısmet, şans da ne ki?
 

Uzun zamandır yazmıyordum içimden geldi bu sabah bir şeyler tuşlamak istedim. Baktım ki blogum benden uzak kalmış beni özlemiş sanırım bende de ayni özlem dellendi..

Sabah CNN'de aylık burç yorumları yapan birileri vardi. Boğa burcu bu ayki tutulmaların ardından yeniden bitiş ve başlangıçlara gebeymiş  Kendini sorgulayacak ve doğruları bulacakmış.. Yine zorlu bir döneme girecekmişiz.. Yahu bu sorgulama işi daha ne kadar sürecek bilemedim.. Şöyle gönlünce koy ver gitsin modunda yaşamak yok mu bu burç dünyasında..

Ne olacaksa oluyor zaten.

Ordan kafam kader kısmet şans işlerine dalıverdi..

Mesela esti buraya bir şeyler karaladım memleket hakkında.. Sövdüm gittim mesela memleketi yönetenlere  -zaten hep yaptığım iş- ama bu sefer yazı kaldı söz uçtu diyelim.. Adamın teki baktı gördü vayy anam bu adam ne diyor dedi taktı bana aldı götürdü işi büyüttü hakkımda davalar açıldı hooppp kendimi buluverdim kodeste... Bu da oldu ya bir sürü dostum olmadık yere içerdeler...

Yada öyle bir yazı yazmışım ki mesela hayat ve yaşanmışlıklar üzerine bu sefer başka bir adam taşımış yazımı gazetelerin ilk sayfalarına (olur ya hani) birden blog patlamış hayat değişivermiş di mi...

Veya içimden gelmiş döktürmüşüm gönlümce kimi dost beğenmiş yazımı günlerce konu olmuş aramızda konuşmak için buluşmalar başlamış yeni dünyalar eğlenceler, kazanımlar içine yuvarlanıvermişiz ve sebep olmuş bu sabah yeniden yazmam yeni keyiflere...

Öte yandan kimi dostta beğenmemiş -ne diyo lan bu- deyip bilmeden soğuyuvermiş gitmiş hayatımdan bendeniz de düşünüp durmuşum -ula ne ola ki bu adam beni aramaz oldu- diye... Nice yaşanacak güzellikleri askıya almışız meğer farketmeden... Ya da bozuluvermiş nice yapılacak potansiyel iş, muhabbet, dostluk bir anda...

Şimdi bunların hangisi kader hangisi kısmet hangisi şans ola ki?

Hepsi ben... Hepsi biz. Hepsi anlık kararlar...

Üstelik bu sadece bir yazı... Ya şimdi birden durup dururken bi sigara alıp geleyim desem de bizim sokağın köşesinde akşamdan kalma biri sürüverse üzerime?

Eee ne oldu şimdi?
Game over üstelik...

Ne demişti Boğa burcu için?.. Haklı mı ne?

Ne işin var yazacaksın birader otur oturduğun yerde...
Hem de bırak şu sigarayı...
di mi?

Kalın sağlıcakla....

 
Toplam blog
: 28
: 982
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Hayatı her sorguladığımda karşıma çıkan sonuçlara analitik yaklaşımlar sergilemeye devam ediyorum el..