Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Haftasonu
 

Babamla birlikte keyifli bir hafta sonu !!

Babamla birlikte keyifli bir hafta sonu !!
 

Hafta sonları, kahvaltıdan sonra babamla birlikte sahilde vakit geçirmeyi çok seviyorum.

Geçen hafta sonu da, babamla beraber birkaç saatliğine dışarı çıkıp vakit geçirmek istedik…fakat, bu sefer kahvaltıyı sahilde yapmak için annemden müsaade istedik.

Arabamıza bindiğimiz gibi yola koyulduk, önce sahile indik . Bir yandan martıların çığlığı, bir yandan denizin hırçın dalgaları eşliğinde yürüyüş yaptık ve sonrasında ambiyansı güzel olan bir çay bahçesine girdik ve dillere destan bir kahvaltı , babam ve ben baş başa…tabii kahvaltı yaparken fonda çalan müziğin güzelliğine diyecek yok..

Alaturka şarkılar çalıyordu. Asılında annemin tarzıdır bu şarkılar ama, bizimle gelmediği için biz babamla beraber, müzik eşliğinde kahvaltımızı tamamladık..

Neyse, sonrasında hayvanat bahçesine gitmeye karar verdik ve öğlen saat 12.00 civarında hayvanat bahçesine geldik. Orada ilgimi çeken çok değişik hayvanlar gördüm ve çok mutlu oldum onun için babama teşekkür ettim ve arabamıza binip evin yoluna koyulduk saat 14.00 sularında trafik çok yoğundu. Yolda az kalsın kaza yapıyorduk ama bu moralimi bozmadı çünkü çok güzel bir gün geçirmiştik bundan sonra da evimize geri döndük ve ben babama kocaman bir öpücük kondurup, odama girdim…

Sonrasında da, milliyet blog’a üye oldum. 3 tane yazı girdim şimdiye kadar. Şimdi de babamla birlikte geçirdiğim bu keyifli hafta sonumu sizlerle paylaşmak istedim.

Ayrıca, şunu da belirtmek istiyorum; burası çok güzel bir site ve birçok eğlendirici, bilgilendirici yazı okudum… Bu sitede olmak ayrıcalık.. Teşekkürler milliyet blog .

Saygılarımla ckerem_

 
Toplam blog
: 15
: 1735
Kayıt tarihi
: 12.02.10
 
 

Ben Kerem... İstanbul'da ikamet etmekteyim. Otomobil tutkunuyum. Ailemi, çok seviyorum.. Herkese, se..