Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Bakanlık ve Alkol

Bakanlık ve Alkol
 

Bir tarafta DİO yazarken yazıyı ters çevirdiğinizde "DEVİL"(ŞEYTAN) yazar...


Bakanlık tarafından gönderilen genelgede, tanıtım gezilerinde içki içen öğrenciler hakkında Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Ödül ve Disiplin Yönetmeliği kapsamında ceza verileceğinin öğrencilere duyurulması istendi.

Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Muammer Yasar Özgül’ün imzası ile üniversitelere gönderilen 2008/87 sayılı “Üniversiteleri Tanıtım Gezileri” konulu genelgede, üniversiteler uyarıldı.

Söz konusu genelgede, Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü; ve Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanlığı’ndan yapılan ihbar mektubu üzerine söz konusu uyarının yapıldığı belirtilerek, okuldaki eğitiminde temel amacın öğrencilerin zihinsel, bedensel ve ruhsal açıdan gelişmesini sağlamak olduğuna vurgu yapıldı. (Gazete Bakanlık tarafından gönderilen genelgede, tanıtım gezilerinde içki içen öğrenciler hakkında Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Ödül ve Disiplin Yönetmeliği kapsamında ceza verileceğinin öğrencilere duyurulması istendi.

Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Muammer Yasar Özgül’ün imzası ile üniversitelere gönderilen 2008/87 sayılı “Üniversiteleri Tanıtım Gezileri” konulu genelgede, üniversiteler uyarıldı.

Söz konusu genelgede, Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü; ve Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanlığı’ndan yapılan ihbar mektubu üzerine söz konusu uyarının yapıldığı belirtilerek, okuldaki eğitiminde temel amacın öğrencilerin zihinsel, bedensel ve ruhsal açıdan gelişmesini sağlamak olduğuna vurgu yapıldı. (Gazete Vatan)

Görünüş o ki, Üniversitelerin bilimden uzaklaşmış olması, yetersiz kişilerin öğretim görevlisi olması vb. konularla ilgilenmek yerine gene "özel hayatlar" diditlenip müdahale altında kalıyor... ama zihniyetler belli... O zihniyetler zaten işe yaramıyor... İleriye gitmek yerine sadece geriye saydırıyor...

Bir çok başarılı olabilecek gencin de hayatı bu "abuk sabukluklar içerisinde" çöpe atılıyor...

Benden bir anı:

1995 yılı, Samsun 19 Mayıs Üniversitesinde Psikoloji öğrencisiyim. İstatistik dersini İstatistik Bölüm Başkanı veriyor. Finale gireceğiz ama hala vize sonuçları açıklanmamış. Vize notumuzu öğrenmek için bir arkadaşımla birlikte istatistik bölümüne gittik. Bölüm Başkanı yok, asistanları orada. Durumu anlattık, notlar belli olduysa öğrenebilir miyiz diye sorduk.

Orada bulunan asistanlardan birisi, "siz bizim bölümden misiniz?" diye sordu. "Hayır Psikoloji Öğrencisiyiz" diye cevap verdik. Asistanın bize tepkisi oldukça enteresandı.

"DOĞRUDUR, SİZİN GİBİLER BİZİM BÖLÜMDE YAŞAYAMAZ!!!"

Böyle söylemesine sebep olan şey ise sadece benim saçlarımın uzun olmasıydı!!!

Şimdi alkol, sonra kılık-kıyafet, sonrasında zorunlu namaz ve oruç...

Bu insanlar, beyinlerle ilgilenmiyorlar... Beyni olmayanları yönetmek istiyorlar!!!

Düşünüp karşılarında duranlar ise ya öldürüldüler yada artık hapisteler.
 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..