Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bakma Gözlerime sevmiş gibi

Bakma Gözlerime sevmiş gibi
 

YANMAK VARMIŞ


Bazen, tek kişilik vedalar edersin habersizce...
Hem ne önemi var ki çift kişilik elvedaların!
Zaten karşı taraf hiç olmamışken,
Ya da olmasına izin verilmemişken...

Gittiğine inanamışken ben, alıştırmışken BİTTİĞİNE kendimi, iyi gecelerimi unut sevgilim, uyu sevgilim iyi uykular şimdi senin olsun. Ben unuturum en güzel şarkılarda yudumlarken kadehimi, üflerken nefesimdeki dumanımla sökercesine ciğerimi. . . UNUTURUM

Olur da birgün sen de özlersen benim hep özlediğim gibi, olur da sen de gözlerimle buluşmak istersen benim bakmaktan korktuğum gibi, sen de kork sevgilim, dönme sakın geri canım yanar yüreğim kanar, çok sevmiştim ikimizi bakma gözlerime dönme dağıtma beni,

Konuşma sevgili konuşursan yine inanırım, yine yalanlar söylersin yine inanırım.  BİTTİ. Sus sevgili bundan sonra sonsuza dek sus. BİTTİ. Yalanları ben kendim söylerim kendime... Sus ki unutayım sesini de, sus ki çınlama kulaklarımda. BİTTİ. Hatrıma düşersen iki tek atar unuturum sevgili. BİTTİ.
 Çok geç kalmış olsa da !.

 BİTTİ. . .

 

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..