Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Bakmayın siz

Bakmayın siz
 

Bir ben var bende benden içeri......


Bakmayın siz öyle
şen kahkahalar attığıma
giyinip de şık şık
ortada dolaştığıma

kimse bilmez
içimde bir acı
tam şuramda
hissettirir bana kendini
zaman zaman

bir ben bilirim
paylaşamam

bir an içinde
bin anı yaşarım
uzaklarda kalan şimdi

bazen senfonilerle
avuturum kendimi
bazen sergiler ve şiirlerle

uzun seyahatlere çıkarım
yalnız
bildik sokaklarda
caddelerde dolaşırım
şimdilerde ıssız

bilemezsiniz neler çektiğimi
paylaşamam
gören olmamıştır
gözyaşlarımı
içime akarlar

ben
küsmeden hayat çizgisine
böyle
yaşayan


Ankara, 24.05.1978








http://www.Antoloji.Com/enfal_torun













 

 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..