Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Bana benden yol var...

Yürüdüm. Sadece yürüdüm. Düşünmeden ,düşmeden... Bakmadan umutsuzluğa ,batmadan
izlere... Sevdikçe azad olan ruhumla yollarda yol aldım, hala da yol alıyorum... Nereye gider, nerede biter, hiç sormuyorum bile... Yol uzun, belki de bize görüneni uzun...Yollar hiç bitmedi, bitmeyecek de galiba. Beni götüren ayaklarım mıydı, yoksa içime düşen o ses mi...? Aşk mı , meşk mi, iniş mi çıkış mı? Bir hep mi hiç mi?.........bilmem

Benden bana bir yol var (taa ) uzaklardan yakınıma düşen...
Benden bize yol var,( taa )ötelerden özüme düşen...
Özümde yanan ateş var (taa) O'ndan bana gelen...
Bende sen var ,siz var,biz var ..."O" var "O"...Taaa, evvelden ahirden...

Sevgi var katıksız ( taaa )ezelden ,ezildikçe bükülmeyen, körelmeyençoğalan ,çoğaltan...
Ve aşk var (taaa) O'ndan bize gelen biz de ben olan ,sen olan ,biz olan yine O'na dönen...
İnsan var görünenden öte alem olan ,arayan soran,seven...

Benden bana ,senden bana yol olan. Bir yar var herşeyden üstün gönül şehrinde....
Yol var, yol kaf dağına zümrüt-ü ankaya varan... 

 
Toplam blog
: 12
: 310
Kayıt tarihi
: 16.01.10
 
 

Adı Hâle. Evli ve bir kız evladı var. Daima seyr halinde bir yolcu. Güzele ve güzelli..