Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Bana Karşı Benim Sahip Olamayacağım Avantajları Kullanamazsın; Yaşlıyım Gençliğini Mesela

Bana Karşı Benim Sahip Olamayacağım Avantajları Kullanamazsın; Yaşlıyım Gençliğini Mesela
 

Yaşlıyla gencin, güzel ile güzel olmayanın vs. bu özellikleri kullanılarak karşılaştırılması doğru değil; bunları çıkarsın kalan ne varsa değerlendirmeyi bunlar üzerinden yaparsın.

Yani genç biri yaşlı birine karşı bak ben senden daha güçlüyüm diye övünemez; elbette olacaksın çünkü sen gençsin.

Keza uzun boylu biri boyuyla övünemez; boyunu sen kendin mi uzattın!

Zenginsen fakir birine karşı övünürsün, o da zengin olsaymış. Keza eğitimliyle eğitimsize karşı, okudu da elinden mi aldık.

Ama örneğin yeteneğiyle övünüyor; yetenek yaratılıştan napalım biz!

Yani kişi kendi yarattığı değerle karşımıza çıkacak.

Adam benim saçlarım var senin yok diyor; napayım genetik.

Benim senin sahip olduğun burada saydığımız şeyleri elde etme imkânım yok ki, olsaydı elde ederdim.

Boyumun kısalığı benim için eksiklik olamaz çünkü boyumu ben yaratmadım.

Yani övüneceğiniz gurur duyacağınız şeyleri iyi hesaplayın. Ben yaşlıyım sen gençsin, senden daha güçlü olmam mümkün mü; o halde gücünü bana karşı kullanamazsın. Ben daha güçlüyüm diyemezsin, ben daha gencim diyebilirsin.

Keza ben daha güzelim diyemezsin, Allah beni daha güzel yaratmış diyebilirsin.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..