Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Bankacılar

Bankacılar
 

İşinizi seviyor musunuz?

Ben işimi çok seviyorum. Bankacı olmaktan ve bankada çalışmaktan dolayı çok mutluyum?

Her sabah işe giderken kendi işyerime gider gibi gidiyorum. Şubemi kendi işyerim olarak görüyorum. Sahibi gibi.

İnsanlara yardımcı olmak için elimden geleni değil, daha fazlasını yapmaya çalışıyorum. Rekabeti çok seviyorum. Rakip bankalarla yarışmak bir zevk sanki. Bir insanı yapmış olduğum bir iş nedeniyle mutlu etmenin tarifi yok. Çalışma azmimin ve üretme gayretimin önüne hiçbirşey geçemez.

Evimden daha çok zamanı işyerimde geçiriyorum.

Hatta evimden banka portalına giriyorum.

Evet doğru söylüyorsunuz.
Bu kadarda olmaz, pes doğrusu değil mi?

Pes değil arkadaşlar.
Pes değil.
Ülkemizi parçalamaya çalışan yabancı sermayenin kucağındaki bunca banka varken.
Pes değil.

İşinize bir de bu pencereden bakarak gidin.

İşini sevmeyenler bana yazsın.

Sevmiyorsanız, sadece para için yirmibeş ya da otuz yıl nasıl çalışır insan anlatsın.

Çalışmak ve üretmek yoksa içinizde, mesai bitse gitsek diyorsanız.

Biri bana bunun nasıl olduğunu anlatsın.

Çünkü aynı paralelde olmayan insanlarla çalışmaktan dolayı istifa noktasına sürüklenmekten korkuyorum.

Motivasyonumu bozan insanlarla aynı düşünenler, lütfen bana yazsın.

Şu anda bankada çalışan ve işini sevmeyenlere soruyorum.

Neden hala bankacısınız?

Neden?

 
Toplam blog
: 18
: 5270
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Bir bankada servis yetkilisi olarak çalışmaktayım. Kazanmayı, rekabeti ve insanlara yardımcı olmayı ..