Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Bankada rövaşata

Bankada rövaşata
 

VAL_REI_by_Teruchan


_ Bak hemşehirlim sen burada yenisin sanırımkine.

__Yoooğh deeleeem. Ben ha buranın bekçisiyem. Sen ne istiirsen bokem?

_ Senin iyiliğini istiyorum kurban. İçeride kaç kişi var?

__Heeç kimse yok idir. Sen neden bene sori soriyorsin habire? Beni taniyorsin?

_Yok bee ne tanıycam seni. Ben buraya soyguna geldim ama kimse yokmuş ki içerde.

__Yauu agam get işine herkeş öğle yemegindedirler. Ögleden sonra gel sen hele.

_ Kaç gibi geleyim soymaya? Bana saat ver.

__ Yahu my brother kardeşim, go to business hele yaa. Git işine bokem.

_Okey okey watchman kardeşim kızma hemen. I come in the afternoon tamam mı? Öğleden sonra.

__Yahu ne diyon anlamıyom ki ben ? Git öğleden sonra gel, ya da her ne olursan gel deermişim hele youuu =)))

Afternoon ( Öğleden sonra ).......

_ Şeyy affedersiniz bayan, bişey sorcağım da...

__Numara aldınız mı ? ALmadıysanız lütfen alın ve sıranızı bekleyin.

_ Banka soygunu için hangi düğmeye bascaz bulamadım da..

__Güvenlik arkadaş size yardımcı olacaktır. Şimdi beni leave me comfortable beyfendi. ( beni rahat bırakın )

_ Şeyy güvenlik bey ben banka soyacağım da hangi düğmeye bascaz da numara alcaz?

___ Diğer işlemler dügmesine basacaksın gurban.

_ Ayrıca şu silahınızı verir misiniz ? Lazım da.

___Tabii al coonım .

_Saolun. Bana bakın ulaaan. Bu bir soygundur. Herkes pamuk ellerini cebine atsın bakıyım. Kızım vezneci. Sen de bana şu ana kasanın anahtarını ver hemen.

__Tamam tamam yeter ki beni ellemeyin. Ben daha bakireyim soyguncu bey.

_Salak salak konuşma da where hemen anahtarı.

BİZİM SALAK SOYGUNCU KASAYI AÇAR VE......

_ OOOoooooo paralara bak. Burada torunlarımın torunlarına kadar yetecek para vardır vallaha. Şimdi şu çuvalları doldurmaya başlayalım.

O SIRADA CEYRAN YAPAR VE KASANIN KAPISI KAPANIR.... sOYGUNCU İÇERİDE KALIR...

_ Haydaaa noluyor yaa. Kapı kapandı. Tüh içerde kaldık. Dur bi çilingir çağırayım da açtıralım kapıyı. Kızım vezneci arasana şu çilingiri içerde kaldım.

__Tamam beyefendi çağırıyorum ama anahtar bende haberiniz olsun.

POLİSLER GELİR..

__Buyrun beyfendi sizi merkeze kadar götüreceğiz. Sizi tam merkeze oturtup adam gibi pataklayacağız.

_Ne gereği var memur bey ben kendimi döverdim.

__Yok yok bu bizim görevimiz. Buyrun gidelim.

_ Madem öyle diyorsunuz olsun bakalım.

Bu ne yaaa ben bu muhabbetten bişey anlamadım ki. Aklın sıra espiri mi yaptın yazar kardeş ?

__ Ewet ben bunu espiri olsun deye yaptım looooo.

Haydaaaaaa.

____BİTTİ ____

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..