Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '12

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Bankaların 44409... hatlarla yasal terörizmi

Bankaların 44409... hatlarla yasal terörizmi
 

Sabah 09 suları… İşe gitmek için trafikteyim… Arandım; konuşamam diye reddettim aramayı…

Sabah 10 suları… İşteyim… Sabah iş programını yapıyoruz ofis arkadaşlarımla… Arandım; Sırası değil diye reddettim…

Sabah 11 suları… İş toplantısındayım… Arandım; elbet reddettim…

Öğlen 12 suları… Toplantı sonucunda alınan kararları uyguluyoruz… Sayısız kez arandım; reddettim görüşmeyi…

Öğlen 12,30 suları... Tuvalletteyim... Arandım; reddettim...

Öğlen 13 suları… Patronlarımdan ve başka yerlerden acil onay ve bilgi telefonları bekliyorum… Yine aynı telefon tarafından arandım… Hep reddettim…

Öğlen 14 suları… Bir saat önceki her şey aynen tekrarlandı…

Öğlen 15 suları… Dişçide randevum var… Hastahane önünde çok kere arandım… Reddettim… Çünkü eşimden telefon bekliyordum…

Akşam 16 suları… Dişçi koltuğundayım… Saymadım ama bu koltukta en az üç kez arandım… Hemşire hanım reddetti…

Akşam 17 suları… Dişçiden sonra en az üç kez yolda arandım… Reddettim…

Akşam 17,30 suları… Sahilde acımın geçmesini beklerken üçüncü kez aranmam sonucu telefonu açtım ve ağzıma gelen her şeyi söyledim o hanım kıza… Buradan özür dilerim…

Sonrada güldüm kendime; İyi ki cenazem yoktu bu gün diye…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..