Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Baş Ağrısı

Baş Ağrısı
 

Başım ağrıyor,
Bilmem neden,
İçim geçiyor ara ara,
Yeni bir uzaklık başlıyor içimden, içimin gittiği yere.
Daha iyi olabilir umut ediyorum bu kez bu uzaklığı.
En azından kopartmaz.
Kopartacak birşey de yok zaten.
Bir küçük umut var,
O da bitmemesi bu iyiliğin, dostluğun,
Başım çok ağrıyor,
Yine de korkmuyorum,
İstiyorum yine de bu uzaklığı,
Özlemi, umutu, sadakati.
İstiyorum yine de, sevmeyi,
Tırnak işaretlerinin arasına almadan üstelik,
Sıfat koymadan başına kelimelerin,
Virgüllere sığdırarak anlamları,
İstiyorum beklemeyi,
Uzaklığın bilindik kaypaklıklarına aldırış etmeden,
İstiyorum yine de bağlanmayı,
İstiyorum, belki, olabilir, neden olmasın demeyi,
İstiyorum, seviyorum demeyi,
İstiyorum yine de sevmeyi,
İstiyorum sadece sevmeyi,
Seviyorum sadece sevmeyi.
Seviyorum.
Seviyorum.
 
...
© hoPeace
04.10.2008  01:01 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..