Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Hayalim

Hayalim
 

05.10.2008 bugün. 
 
Blog yani internetteki günlük kullanımına başladığım ilk gün.
Daha fazlasını yazmak istemiyorum şimdilik.
Aklıma birşey de gelmiyor zaten.
Her yazı gibi bir sevdaya bağlanmasını istemiyorum bu yazının,
Ya da bir hüzne.
Sevdiğim yazılardan olsun istiyorum buradaki yazıların,
Birkaç günlük bir sevda, bir özlem, bir umut ve ayrılık.
Gerisi de hayal.
Hayal kurmayı seviyorum.
Her dönemde bir hayalim vardı.
Her döneme bir hayal koyma cesaretini gösterdim.
Ama uzak. Ama zor. Ama heyecan verici. Ama saçma.
Ama benim.
Hayalim.
Bilgisayar mühendisi olmak şimdiki hayalim ya da hedef demek daha ciddi bir terim gibi duruyor burada.
Ciddi de bir durum zaten.
Çocukluğumda kurduğum bahçemizdeki meyve ağaçları hayallerinden daha olası bir durum bu.
Yolun yarısı.
Bilgisayar programcılığı bölümünü bitirmişim ve bir sınav öteye konmuş hayalim.
DGS
Dikey geçiş sınavı. 
 
(Sonradan Gelen Güncelleme : Ağustos 2010 / Bilgisayar Mühendisliğini Kazandım)
(Sonradan Gelen Güncelleme 2 : 2014 Bilgisayar Mühendisi olarak çalışmaya başladım)
 
...
 
© hoPeace
05.10.2008  23:23 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..