Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

Başbakan haklıydı

Başbakan haklıydı
 

Başbakan R.Tayip Erdoğan’ı defalarca sivri çıkışlarını, üslubunu eleştirdik. Başbakan vatandaşa kızdı eleştirdik, “ananı da al git” dedi eleştirdik. Başbakan memura kızda eleştirdik. Haklıydık.

Ama bu sefer farklı. Uluslararası bir platformda İsrail Cumhurbaşkanına 25 dakika söz hakkı veriliyor. Konuşma esnasında kimse müdahale etmiyor. Edilmemesi normal. Ne oluyor Başbakanımız konuştuğu zaman sözü kesiliyor. Türkiye Cumhuriyeti’nin Başbakanına oturumu yönetin kişi tarafından omzuna vurulup susturulmaya çalışılıyor. Sen kimsin ki sana böyle bir hak veriliyor. Bu hareket sizce normal mi? Bence hakaret.

Niye susturuluyor?

Doğruları konuştuğu için. Soruyorum sizlere hangi bir devlet başkanı böyle bir konuşma yaptı. Hangi bir devlet başkanı çıkıp da siz şu kadar insanın canını, malını aldınız dedi. Ne Amerika yaptı ne de bir İslam ülkesi. Filistinde binlerce insan öldü. Düne kadar herkes ne yapılması gerektiği hakkında ahkam kesip duruyordu. Başbakan yalan mı söyledi.

Uluslararası diplomasi de olsa, eğer hakkın yeniyorsa gerekirse tepkini göstereceksin. Başbakan doğru olanı yaptı. Hiç bir devletin yapmadığı, hiç bir devlet başkanının söyleyemediği sözleri R.Tayip Erdoğan söyledi. Körler ve sağırlar birbirini ağırlar hesabı yapmadı. Dünyanın söylemek isteyip de aslında söyleyemediği sözleri söyledi.

Biz bu ülkenin vatandaşıyız. Her konuda tartışabiliriz. Bu konuda da. uluslararası diplomaside başbakanın bu çıkışı Türkiye için zarar da gördü, fayda da. Ama doğru olanı yaptı. Eleştirmek herkesin hakkı. Ancak birazcık başbakan tarafından bakmak gerek olaya.

Dünya liderleri bir tarafa, bizim parti liderlerimizin bu sözleri söylediğinden dolayı başbakanın arkasında durmasını ümit ediyorum. Deniz Baykal’ın ağzından çok zor bir ihtimal ama "helal olsun sayın Başbakan’a " sözlerini duymak istiyorum.Ya da susup hiçbirşey söylememesini.Türkiye için bu daha hayırlı olacak.

Başbakanın söylediği bütün sözlere katılıyorum. Tek katılmadığım nokta, Davos benim için bitmiştir, sözü. Bunu da o anki demoralize edilmesine veriyorum.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..