Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

Başka Dilde Aşk

Başka Dilde Aşk
 

Bu ara izlediğim ikinci 'işitme' engelli konulu film...

İlk olarak İstanbul'dan İzmir'e olan otobüs yolculuğumda izledim bu filmi. Yanımda ilk defa birlikte yolculuk yaptığım çocukluk arkadaşım da vardı, filmi aynı anda izlemek için önümüze konan dokunmatik ekranlara 3, 2, 1 diyerek açtık filmi. 3, 2, 1 'Filmler' 3, 2, 1, 'yerli film' ; 3, 2, 1 ' Başka Dilde Aşk' ...

Filmi otobüsün verdiği molalarda dahi aşağı inmeden izledik. Filmin her sahnesini pür dikkat izleyişimi, ve aldığım keyfi, filmi otobüs gibi dikkatimi istesem de başka yöne çekemeyeceğim bir yerde ve en sevdiğim arkadaşımla izlemiş olmama vermiştim. Ancak dün, eşim aynı filmin dvd sini almış, ve daha önceden izlediğimi ona söylemeden tekrar izledim. Anladım ki; bu beyenimin yolculukla veya kankamla bir ilgisi yokmuş.

Filmde çağrı merkezinde çalışan oyuncu Işıl Aksoy çok doğaldı, giydiği kıyafetler, rolünün gerektirdiği gibiydi, makyajsız yüzü, fönsüz saçlarıyla fazlasıyla gerçeği yansıtıyordu. Onur karakterindeki Mert Fırat' a söylenecek söz bulamıyorum. Filmden hemen sonra google dan bu çocuk gerçekten sağır dilsiz mi diye baktım ne yalan söyliyim:)

Sinemada, film izledikleri sahnede muhteşemdi, kendini duyamadığı için filmde gülerken çıkardığı sesler inanılmaz doğaldı, üstüne çok çalışmış olmalı. Ve tartışma sahnelerinde kendini çok rahat ifade edemediği için takındığı asi, hırçın tavırları da çok başarılıydı.


Film çok sade işlendiği halde, hiç bir olağanüstü görsellik olmadan bu kadar sürükleyici olması beni büyüledi.

Ancak bu filmi izleyip beğenenlere bir tavsiyem olacak. Mutlaka izlemenizi tavsiye edeceğim filmin adı: ' Black'

Filmi tek başınıza seyretmenizi öneririm...


İyi Seyirler...

 
Toplam blog
: 33
: 2445
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

    ..