Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Başka hayatları iliştirince hayatlarımıza…

Başka hayatları iliştirince hayatlarımıza…
 

Net'ten


Yağmur şiddetini arttırıyor silecekler yetişmiyor. Yıllar farklı olsa da  yollar aynı.

Yol arkadaşı ise yıllar öncesinden ama yağmurun o zamanlardan mı yoksa bugünden mi olduğunun bir önemi yok.

Ve yol  arkadaşları…

Pek hatırlanmaz aslında, hele üzerinden yıllar geçmişse.

Oysa ben yıllar önce yol arkadaşımın dediğini hatırlıyorum aynı yollardayken. Hem de dün gibi.

O zamanlar bir şey anlamamış, anlıyor gibi yapmıştım. Benden yaşça büyük olan yol arkadaşımın söylediği sözlere.
Ben hep başkaları için yaşadım ”demişti. Başkalarının hayatını kendi hayatından daha çok önemsediğini  ve buna ilişkin pişmanlıklarını anlatmıştı.
*
Ben de başka hayatlar için önemli olurken, kendi hayatımın önemsizleştiğini anlıyorum yıllar sonra.

Ne müziğin ritmi ne de şarkıların sözü kendi hayatıma döndüremiyor beni.

Ne özlemlerimin önemi kalıyor ne de hayallerimin.
Kırık aynalardan yansıyor yaşamım.

Yaşamıma iliştirdiğim diğer yaşamları düşünüyorum ardından.

Sıraya dizmeye çalışıyorum hepsini, kendi hayatımın hangi sırada olduğunu merak ederek.

Ve  tam artık kendi yaşamım dediğim bir anda fark ediyorum  başka hayatların hayatımın prangası  olduğunu.
*
İlk  sayfalardaki başka yaşamları es geçip arka sayfalardaki hayallere bakmanın zor olacağını bilsem de  tüm hayallerimi arka sayfalara yerleştiriyorum özenle.

Zamanla sararıp, silikleşeceğini ise düşünmemeye çalışıyorum.
*
Aralık 2011 / Kurşun
 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..