Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Devlet Ülkenin Sorunları Yerine İnsanların Dertleriyle Uğraştığı İçin Geri Kaldık

Devlet Ülkenin Sorunları Yerine İnsanların Dertleriyle Uğraştığı İçin Geri Kaldık
 

Muhtarın ineği kaybolmuş bana ne arasın bulsun! Cemşit efendi hastanenin yolunu bilmiyormuş, elinden tutup ben mi götüreceğim!

Devletimiz yumuşak yüzlü. Hani bir de yardımseverliğimiz var ya. Üstelik devlete baba demişler… Oy hesabı falan…

Devlet umut vermez, teselli etmez hizmet yapar, hizmet umuttur zaten.

“Devlet baba” menfaat çevrelerinin, devletin sırtından geçinmek isteyen asalakların icadı.

Son derece yanlış bir devlet politikası… Sayın Erdoğan iş arayan birine “Sana işi ben mi bulacağım” demiş. Yadırgandı ama aslında doğru, devletin görevi iş ortamı sağlamak.

Herkes her şeyi önce Allah’tan o vermeyince devletten istiyor. Ben de vatandaşım, bir kere bile devlet bana şunu yapsın demedim; ne biçim insanlarsınız siz ya devlet sizin babanızın uşağı mı?

Şu istediğiniz şeye bakın! İçer sı… ar merdivenden düşer devlet bana baksın! Abuk sabuk meseleleriniz yüzünden devlet işini yapamıyor ki! Ölmüş babanızın helvasını bile devlete yaptırıyorsunuz ayıp ayıp! Devletin kafası atınca da haliyle “Al ananı git” diyor!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..