Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Eğitim
 

Başlarken

Başlarken merhaba diyelim. Bu blogda eğitim öğretim çalışmalarında ilköğretim birinci kademe etkinliklerinde uygulamalarda görülen eksiklikler eleştirilecek, uygun olan performans ve projeler hakkında bilgi verilecektir. Yeri gelecek güncel olaylara değinilecektir.

Bu arada yazılarım hakkında görüş ve önerilerinizi paylaşacağım. İnternetin güzel yanlarından biri de bu olmalı. Anında eleştirinizi yazı sahiplerine duyurmanızdır. Hani televizyonda bir program izlersiniz. İzlediğiniz proğram hakkında görüşlerinizi ne kadar açıklarsanız açıklayın, program yapımcısının kulağına gitmez ya... İnternet bu olayı çözmüş. İnteraktif olarak hemen bilgilendiriliyoruz. Eleştirimizi hemen yapmaktan sakınmıyoruz.

Bu bloğu hazırlarken uyum sağlamakta biraz zorlandığımı ifade edeyim. Çünkü diğer bloglardaki gibi doğrudan yazma şansımız olmadı. Ancak zamanla alışacağıma inanıyorum.
Yakında daha güncel ve akıcı yazılarla bulumak dileğiyle...

 
Toplam blog
: 12
: 2042
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Öğretmen olarak, yeni programın uygulayıcıları olarak görüşlerimizi aktarmak istiyoruz. İlköğreti..