Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Batman Kara Şövalye

Batman Kara Şövalye
 

Kaç gündür çocukların dilinde dolaşıyor. BATMAN KARA ŞÖVALYE, 25 Temmuz'da sinemalarda. Sadece çocukların dilinde değil. Tüm TV kanallarında da. Çocuklar dediklerim de, üniversite öğrencileri. Alışkanlık olsa gerek. Annelerin gözünde evlatları hiç büyümüyor. Her neyse, dünden kararlaştırıldı. Ertesi gün yani bugün gidilecekti. Günlerdir beklenilen film, BATMAN KARA ŞÖVALYE'ye. Sabah biraz gecikmeli uyanıldı. Hafta sonu ya, uyuyalım biraz daha. Doğal olarak kahvaltı da gecikti. Kahvaltı masasında ki sohbet BATMAN. Saat kaçta gidilecek, internetten matinaları öğrenelim gibi konuşmalarla kahvaltı baktım uzadıkça uzuyor. Hemen öğretmenlik günlerimden kalma alışkanlıkla, ''hadi bakalım bir an önce işlerinizi yoluna koyun, sonra sinamaya gidersiniz ''dedim. Küçük oğlum ''Benim zaten çalışacak çok yerim var, ben bugün sinemaya falan gitmem''dedi. Büyük oğlumun öyle bir sorunu olmadığından, ''ben giderim, siz gitmezseniz de''dedi. Ortalık bir an durgunlaştı. Ben hemen ortaya atıldım, bakın çocuklar bu işin orta yolunu bulalım ne dersiniz , kardeşin dersini çalışsın, sıkıldığı, mola gereksinimi duyduğu an, sinemaya gidersiniz. Tamam oy birliğiyle kabul ...
Dediğimiz gibi, akşama doğru saat 17.00 da otobüse bindik. 18.30 matinesine biletlerimizi aldık. (Sahi unutmadan söyleyeyim, beni de zorla razı ettiler sinemaya gitmeye). Neyse sinema salonuna girdik, koltuklarımıza oturduk. Bekliyorum film başlıyacak, ne gezerr.. Durmadan reklam, biri bitiyor diğeri başlıyor. Tam yarım saat reklam izledikten sonra, meşhur BATMAN başladı. Görsellik güzel, seslendirme iyi , oyuncular iyi oynuyor ancak, konu tam anlamıyla keşmekeş. Daldan dala atlıyor, sürükleyici değil.Kahraman BATMAN, ancak hiç göremedik ki, kahramanlığını. İyileri hiç kurtaramadı ki...
Sonuç olarak, umduğum gibi değildi. (Bana göre ). Görsellik ön planda kalmış , konudan evvel...İzlemek isteyenlerin hevesini kımadan, iyi seyirler...


 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..