Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayramınız kutlu olsun

Bayramınız kutlu olsun
 

Size şeker de ikram edeyim... Afiyet olsun...


Değerli "Milliyet Blog" yazarları ve okuyanlarım...

Bayram yaklaşırken herkesi bir telaş alır gider. Aslında bu telaş, yaşanması gereken ortak duyguların açığa vurulduğu günlerin yaklaştığının belirtisidir ve bu sevinci ortaya koyar.


Birçok olumsuzluklara rağmen böylesi günler bizler için önemli fırsatlardır. Her şeye rağmen yaşamak, mutlu olmak ve paylaşabilmek için vardır bu günler.


Yine o güne doğru yaklaşıyoruz… Umuyorum ki bu <ı>“Ortak sevinç”i hep birlikte paylaşırız.

Çünkü <ı>“Paylaşma” duygusu, saygıyı, sevgiyi, muhabbeti, merhameti ve adaleti ortaya koyan en önemli duygudur.


Karşılıklı ziyaretler, sevginin ve saygının gösterildiği davranışlar, bizim bu bayramlarımızın en önemli özelliğidir.


Ben de bu günleri sizlerle <ı>“Paylaşma” duygusu içinde <ı>BAYRAMINIZI KUTLUYOR en içten dileklerimle, saygılarımı, sevgilerimi ve muhabbetimi iletiyorum.


Ve…


Ömrümüz oldukça böylesi mutlu günleri başta ailelerimiz olmak üzere, eş, dost, akraba ve yakınlarımızla birlikte yaşamayı ve yaşamanızı diliyorum.

<ı>
18 EYLÜL 2009

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..