Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bazen neşe, bazen keder hayat böyle sürer geçer

Aşkım beni seviyor musun? Aşkım, ne demek seviyorum tabi. Peki aşkım, neden şu kıza baktın? E aşkım güzel. Ben güzel değil miyim? Güzelsin, hem de çok. E peki aşkım, neden benimle ilgilenmiyorsun? İlgileniyorum. Ben aramazsam aklına gelmiyor, ilgilenmek böyle mi olur ama? İlgileniyorum aşkım, arıyorum ya! Daha ne yapayım. Aşkım, sence ben nasılım? Güzel, parası olan, beni seven, tam evlenilecek kızsın işte. Akıllı, zeki değil miyim aşkım? Rahat ol canım tam istediğim gibisin ; çok zeki kızları sevmem :) 
 
Öyle başlamıştı hikayemiz. Ben ''aşkım'' diye tavrım olmayan uzunlukta bir kelime söyleyerek, onun tavrını merak ediyordum aslında. Bana nasıl davranacak, bu tavrın çekilmez olduğunu bana ne zaman söyleyecek diye beklerken ; hiçbir tepki alamıyordum. Ben çok rahat olup, hiçbirşey sormadığım günlerde o da gayet iyiydi. Ama  ben bu değildim. Oyun oynuyordum. Ben ne istediğimi biliyordum ve o kişi mi değil mi diye emin olmak isterken; biraz da erkekleri anlamak isterken, hoşuma giden adam ; aslında ben olmayan bana göre daha pasif daha suskun bir kişilikten hoşlanıyordu. Pardon ama; güzel ama biraz da aptal rolü oynayan bir kız istiyordu. Benim rol yaptığım türden. ''Aşkım''  beni seviyor musun diyen, ne yaşadığını ne yaptığını bilmeyen bir tipten hoşlanıyordu. Daha doğrusu öyle birini istiyordu, hayat arkadaşı olarak. Kendine onu yakıştırıyordu. Aslında neden mi, rahat olacaktı çünkü. Hayatını ona adayan, ağzı var dili yok, çalışkan ama muhakkak güzel olan bir kadın istiyordu. Hem, annelik olayına gelince ; kimse anne olmayı annesinin karnında öğrenmedi diye düşünüyordu galiba. Ne olacak canım anne olunur, hele bir doğum yap halledilir. Çok iyi bir anne olursun sen. Kuzum benim, yerim seni diyen bir erkek. Hiç bana göre değildi. Eşi olacak kişiye böyle yaklaşan bir erkek. Nasıl birşeydir ?
 
Erkekler neden akıllı, zeki, çalışkan bir kadın istemez anlamam ( istisnalar hariç ). Akıllı kadınlar nerde ne yapacağını bilir aslında. O normal olduğu sürece kadın da zaten normal olacaktır. Bu tereddüt neden. Ben Türk kanı taşıyan bir bayanım. Genlerimde var, yetiştirilme tarzımda var. Ben güçlü olsam dahi, sen her şekilde evin reisisin. Durum bundan ibaretse , KORKMA ! Erkek bu konuda kendine mi güvenemiyor yoksa. İlla bir falso veririm diye mi düşünüyor. E tabi bu durumda akıllı kadına ne anlatacak. Laf anlatamaz ki. Yukarı baksan sakal, aşagı baksan bıyık misali. Evet evet, anladım ben. O tipler hala ne istediğini bilmiyor. Onlar hayata sadece yaşamak istemek için gelmiş. Ah erkekler, biraz mantıklı olsanız. Akıllı bir kadın hayatınızı ne kadar kolaylaştırır aslında. Kadınlara tek yönlü bakmayın. Onlar eliniz, ayağınız, gözünüz, herşeyiniz olur yaşamda. Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. Bana eşini söyle, sana geleceğini söyleyeyim. Oysa ki eş, ne kadar önemli birşey. Ben erkek olsam ; kesinlikle güçlü bir kadın isterim hayatımda. Kadın olarak ta, tabi ki güçlü ve ne istediğini bilen bir erkek isterim. Kendime yakın birini isterim hep. Herhangi birşey olsa gözüm arkada kalmaz. Bana her anlamda eş, yoldaş olur. Eş ne kadar önemli birşeydir. Geleceğin olan çocuklarının annesi ya da babası, arkadaşın, sırdaşın, dostun, çocuğun, herşeyindir eş. Evinin kadını, evinin erkeği, bir güler yüz, sıcacık bir çorba, bazen neşe, bazen keder, bazen heyecandır eş.
 
Her mutlu kadının arkasında, ne istediğini bilen güçlü bir erkek vardır. Her başarılı bir erkeğin arkasında da, mutlu ettiği bir kadın .
 
Eşlerimizin ve eş adaylarımızın kıymetini bilmek ümidiyle , mutlu bir gün daha :)
 
LALENUR BALCI
       ;)
 
 
 
 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..